sycho Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei! Kjøpte nettopp dette kortet fra netshop. Det er på ukens tilbud. Noen som veit om vifta bråker? Kan dette kortet overklokkes mye? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Har dette skjermkortet sjølv. Vifta er grei den, men når den er på 100% heile tida, blir det irriterandes etter kvart. Du kan stille inn vifte hastigheiten i rivatuner slik at du slepp å ha vifta på fullt heile tida, særleg når du ikkje spelar. Har klokka kortet mitt til 496/1220, men køyrer stabilt på 450/1150. Endret 7. mars 2006 av Elensar Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har det kortet jeg også, kan ikke sia at jeg opplever mye støy med det, men har mange andre vifter som bråker, så gjenstår bare å se hvor mye støy det blir når jeg har bytta de andre viftene.. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Tusen takk for svar! Da var det et godt kjøp da :> Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jada! 7800GT korta er ekstremt billige for tiden! 2500 +/- er ingenting når du får bedere ytelse enn x850 som kostet 5k for ett halv år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå