Pysj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Samsungs presenterer nå i300s oppfølger, i310. Telefonen har mengder av trådløs teknologi, kamera, mp3-støtte og ikke minst 8 GB med lagringsplass. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 viser jo bare til at harddiskbaserte mobiler kan bli en standard i løpet av et par år. men likevel, imponerende av Samsung Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Og ennå har de ikke fått ut den de viste i fjor i300 Har nå ventet i nesten 2 mnder på den telefonen. (Er lovet den denne uka)..... Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 vet om flere nettbutikker som har hatt denne inne en liten stund... ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Newphone har ihvertfall ikke levert noen til sine kunder (firmaer)... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Uff, enda en med harddisk.. Trodde Samsung hadde en av verdens største flashfrabrikker, så at de ikke heller bruker flashminne synes jeg er rart. Når de først har gitt den Windows Mobile 5.0, harddisk og fysisk størrelse er det rart de ikke også har tatt med WLAN og UPnP. Jeg mener, om jeg skal gidde å ha et monster av en telefon pga 8 GB HDD skal den kunne mer enn å spille musikk mer enn halvgreit. Når den ikke ser ut til å være en 100 % dedikert musikkmobil og mangler WLAN hadde jeg mye heller kjøpt en SE W950i. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vet Nokia kommer med en oppfølger av sin sterkt forsinkede N91 (som ennå ikke er ute etter mer enn et halvt år utsettelse, skal komme i April/mai da...) Der er det 10Gb minne. Det er ventet at oppfølgeren blir lansert snart. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 bmwm3: Vet du om det er N95 som den kalles? Altså denne: Ikke ille med 10 gb. Da kan det virkelig bli saker Angående denne nye Samsungen er det absolutt ikke ille, men foretrekker heller alt-i-ett-løsninger som N90, som også har WLAN og UMTS. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg vet det kommer masse N telefoner, bl.a så vil de komme i to versjoner fremover, en med GSM og en UMTS. Har ikke sett bilde av denne arehei, på Cebit skjer det ikke noe spennende, (unntatt Samsung, Benq/S) men regn med masse series 60 andre halvår iår. Nokia har vært diskre hittil iår, men det endrer seg. Skal se hva jeg kan hoste opp. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Wow, jeg så faktisk N90 i dag for første gang, den var stooor! Tenk deg N95? Tja, den ser jo stor ut den også Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei i300 ble lansert i forrige uke på det norske markedet. Så nå er den her Men det er ikke riktig at den var først med Windows Mobile 5, da den ikke kjører det i det hele tatt. Telefonen kjører 2003 versjonen av operativsystemet. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Heii300 ble lansert i forrige uke på det norske markedet. Så nå er den her Men det er ikke riktig at den var først med Windows Mobile 5, da den ikke kjører det i det hele tatt. Telefonen kjører 2003 versjonen av operativsystemet. 5718173[/snapback] Hei Jeg har nå rettet det du påpekte. Men artikkelen sier at i300 ble presentert for omtrent ett år siden, ikke at den kom i salg så tidlig Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
PriMadonna Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei. Jeg lurte på om noen vet når Samsung i310 kommer til Norge? Håper på svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg