kimian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei Jeg har drøye 2 timer på meg til å bestemme meg for å kjøpe den eller ikke. Jeg har hørt så mye posetivt om musa, så derfor lurer jeg på om det finnes noen negative sider i det hele tatt? Jeg har mx510 fra før av.. vil jeg merke stor forskjell? takk for all hjelp. Endret 7. mars 2006 av kimian Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Har ikke hatt mx510, men det eneste negative jeg kan si om G5 er at du må flashe opp firmware for at den skal virke på jeans eller icemat (tar 1 minutt, men allikevel...), og at den tøystrømpen som ligger rundt ledningen ser temmelig sliten ut etter at katta til dama mi var på musejakt en natt Edit: Forresten er den verd hver krone - løp å kjøp Endret 7. mars 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har hatt den, og bytta den uten tvil, uten mellomlegg med en venn, til nettopp mx510. G5 er tyngre enn mx510, og den er mer klumpete. Jeg synst G5 var sløste penger. Litt mer Presis, men mx510 FTW Lenke til kommentar
kimian Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns den satt som et skudd :!: weee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå