Dinsdale Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Iflg Gamestop sin video-omtale er dette et spill amn strengt tatt ikke trenger hvis man har spilt det ihjel på PS2 eller Xbox. Men hvis man, som meg, ikke har testet noen av de noe særlig er 360-utgaven det desidert beste spillet. Og derfor skal jeg le hele veien til Elkjøp imorra. Likte også detaljen med at spillet husker hvem du har blitt slammet av online, det gir det hele litt fandenivoldsk krydder Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har min sterke tvil om at det kommer ut imorgen. Selv om UK releasen er 9ende, så betyr ikke alltid det hele europa. (referer til GTA: Liberty City Stories) Siden alle nettbutikker og gamer har satt det som 16. Vil bare ikke at folk skal blir for skuffet. Men jeg ønsker jo at det kommer imorgen jeg også. Er ganske sugen på noe nytt til boxen. men er ikke overbevist før noen enten får tak i det eller at vi får bekreftelse fra en butikkansatt at det kommer imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Spillet kommer den 16. iflg. Spiderman, så vi må nok vente en uke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Duplikat. Slett gjerne denne. Endret 8. mars 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hen hel uke til? ja ja sån er livet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 en hel uke til? ja ja sån er livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå