Straffa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ikke noe i tvil at dette skal kjøpes 8.0 Presentation Acceptable load times, you can't button-through those menus fast enough, but vibrant, high-def menus are fun to look at. 9.0 Graphics A high-def, mind-numbing feast for the eyes that looks as good as any racing title on the 360. 9.5 Sound Crank it up. Reverberating explosions and one of the best licensed soundtracks around. 9.0 Gameplay Who needs guns? This is true vehicular combat with a perfect mix of white-knuckle speed and racing. 8.5 Lasting Appeal Live Revenge and Save and Share are drops in the bucket when you look at the extensive World Tour and online and multiplayer modes. You may never finish this game, unless you finished it on Xbox. 8.9 Great OVERALL (out of 10 / not an average) Les resten her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Må ha dette ja, elsker Bunrout-serien Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor stor er forskjellen mellom dette og det på Xbox? Spillte det siste på xbox en god stund og fullførte alt, så med mindre det er masse nytt og større world tour så ser jeg liten grunn til å kjøpe det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er detet andmeldelsen til Burnout Revenge til 360? Dette har eg gledet meg till fikk jo bra karakter og Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1131/...out-Revenge/p1/ Burnout Revenge is just about everything you expected from a next-generation SKU of this famed franchise. The gameplay is as solid as its predecessors, the online support is some of the best out there, and the graphics and audio rival most other Xbox 360 titles. The bottom line here is if you love the Burnout series, it’s hard to imagine you not liking this game, super-mega HDTV and surround system or not. I’m sure Criterion will admit that it is hard to continually reinvent the wheel. Lucky for them, they can skip the whole reinvention process and stick to smashing the wheel into a completely different shape. Burnout Revenge Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jeg elsker burnout, men er usikker på om jeg skal ha dette. Synes denne burnouten var den dårligste av de alle, og jeg har det jo på xbox... Men xbox360 LIVE frister veldig .... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gi meg en demo,så skal eg se! Har aldri rota meg til å spille Burnout serien noe særlig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gleder meg til Demoen eg og Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gi meg en demo,så skal eg se! Har aldri rota meg til å spille Burnout serien noe særlig 5715161[/snapback] Da har du VIRKELIG gått glipp av noe S T O R T ! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 8.8 gamespot Dette gleder jeg meg virkelig til. Månedens spill for min del etter å ha sett HD filmer av det på gamespot så er det en ting jeg tenker på. MÅ HA DET! BARE MÅ HA DET! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er veldig (les: nesten helt) likt Xbox-utgaven ja. Men hva gjør man vel ikke for høyere oppløsning og muligheten til å spille den på en vakker boks? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er veldig (les: nesten helt) likt Xbox-utgaven ja. Men hva gjør man vel ikke for høyere oppløsning og muligheten til å spille den på en vakker boks? 5715491[/snapback] har holdt meg i sølibat i forhold til Revange på Xbox og PS2. Bare for jeg viste denne tiden ville komme. Så det blir for min del et helt nytt spill. I en helt ny inpakkning....Nemlig HD Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lurer litt på hva dei 10 nye greiene er? Noen som hvet det? er det moduser eller noe sont? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er 10 nye Crash Junctions... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Spilte ganske mye Burnout 3, og har latt være å røre Revenge fordi jeg visste det kom til å være en tittel jeg måtte ha på 360en. Er det neste Torsdag (16. Mars) dette spillet gis ut i Norge? Har lest både 9. og 16. Mars som datoer på det. Spillet fikk forresten 8.8 på Gamespot og 9.0 på 1Up. Endret 7. mars 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er 10 nye Crash Junctions?? og det vill si? har hørt demoen skall kome nå på fredag! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er 10 nye Crash Junctions?? og det vill si? har hørt demoen skall kome nå på fredag! 5717756[/snapback] hvor har du hørt det?? HVOR!?!?!? ER også usikker på utgivelsesdato. Men virker til å være 16 Vil ha burnout NÅ!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 sorry skrev feil, skulle skrive at spillet komer nå på fredag, Har hørt det blant aent fra Bernt Erik som jobber i Gamereactor. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 okay....høres lovende ut. da kjøper jeg det nok enten da eller på lørdag. Det er et spill som må has raskest mulig. men både gamer og komplett står for 16 og 17.... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes denne featuren var et kreativt og bra tillegg til Live (fra Gamespot sin omtale): The final and most significant change made to this version of Burnout Revenge affects its online play. As the game puts it, the online mode has a "long memory" for rivalries between players. As you take out other players in online events, the game starts to keep a tally of how many times you've caused a player to crash. That player then sees you as red on their player list, knowing that there's a score to be settled. But it all works in streaks, so if you bust someone up 20 times, they'll still only need to get revenge on you once to settle the score. This doesn't really make a huge change to how you play the game, since your ultimate focus is still on winning the race, but the way the game calls attention to other players makes the revenge aspect of the game much more interesting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå