solheimen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kom i en liten diskusjon her nå med en i klassen min. Er ikke intel prossesorer bedre en AMD? Lenke til kommentar
Gudmund21 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Etter MIN mening er det omvendt Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette kommer stadig opp, flust av tråder her med denne diskusjonen. Det jeg har utledet av en 6-7 sånne er at AMD (sannsynligvis) er bedre på spill og at Intel (sannsynligvis) er bedre på videoredigering og tunge regneoppgaver. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kom i en liten diskusjon her nå med en i klassen min.Er ikke intel prossesorer bedre en AMD? 5714307[/snapback] Det kommer ann på, men ti den vanlige bruker er nok AMD, best ja. Da dette innebærer mye spilling, og nepakking osv..Selvfølgelig er Intel gode til andre ting, som videoredigering osv.. Men sånn generelt så er nokk AMD best, etter det tester har vist. Gidder ikke finne frem noen da dette vil føre til store krangler over hele forumet, da meningene er forskjellige. Men til den vanlige bruker så anbefaler jeg AMD. Så ja JEG synes AMD er best. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For øyeblikket er det nok AMD som gir mest for pengene og har de kraftigste prosessorene for desktop markedet, mens Intel har de klart beste laptop prosessorene (Centrino). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå