loggon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) A8N-SLI Premium Det var ikke problem å innstal. Beta Version 1011.005 men fikk problemer med seneste A8N-SLI Premium Bios version 1011 får beskjed om at AWDflash ikke finner A8NSP011.BIN filen " Source File Not Found" " i Awd dos ultily ? AWD ultily starter men finner ikke filen har forsøkt utalige kombinasjoner men en må være rikktig ? 1- Update awdflash to v1.17 to avoid the system BIOS being downgraded Hvor finner Jeg awdflash to v1.17 ? dette er den seneste jeg finner . Phoenix Award BIOS flash tool version 1.16 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Endret 7. mars 2006 av loggon Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har installert denne på to maskiner, én med floppy og én i Windows. Lette lenge etter en ny AWDflash, men brukte til slutt v1.09 og den virket greit. Laget DOS Bootdisk, kopierte over A8nsp011.bin og Awdflash.exe, startet fra floppy, 'awdflash' og skrev inn a8nsp011.bin. Alt OK. BIOSen har fått versjon 1011-005, så kanskje du ikke trenger å oppgradere? I Windows frøs maskinen seg ved første forsøk på å oppgradere med Asus Updater, men etter en restart gikk det greit. (Tok bort haken for Clear CMOS andre gang) -Kisp Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 A8N-SLI PremiumDet var ikke problem å innstal. Beta Version 1011.005 men fikk problemer med seneste A8N-SLI Premium Bios version 1011 får beskjed om at AWDflash ikke finner A8NSP011.BIN filen " Source File Not Found" " i Awd dos ultily ? AWD ultily starter men finner ikke filen har forsøkt utalige kombinasjoner men en må være rikktig ? 1- Update awdflash to v1.17 to avoid the system BIOS being downgraded Hvor finner Jeg awdflash to v1.17 ? dette er den seneste jeg finner . Phoenix Award BIOS flash tool version 1.16 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us 5714129[/snapback] Prøv Windows update utilityen? Eventuelt så tror jeg enten du har skrevet navnet feil eller ufullstendig eller at disketten din kanskje er skadet..? Ang. update awdflash to 1.17 så er dette en oppgradering det er snakk om. Awdflash ligger lagret i BIOS slik at du kan flashe UTEN å bruke en boot diskett i DOS. Du starter awdflash ved å trykke Alt+F2 ved post. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Merkelig den fungerer under windows og Asus Update ? det står da viterlig Dos i beskrivelsen ! Ser ut som den fikk et ekstra gir i oppstart, ellers så kom den noe merkelige dur i "tror det er dvd romen" ellers så ser det lovende ut. datoen er nyere jan.18. 06 mot bios beta 1011 datert okt 05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå