Reggie Regis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg leter etter et harddiskverktøy som jeg kan bruke til å sjekke harddisken i en HP pavilion ZE2000. Finner ikke noe verktøy på hp sine sider så da går jeg ut i fra at de bruker en annen produsents disker. Evt finnes det et harddisk-verktøy for å sjekke disken som er produsent-uavhengig? -------------------------------------------- Siste: Forsøkte diverse diskverktøy og den ble til slutt gjenkjent som fujitsu av seagates diskverktøy. Endret 7. mars 2006 av Reggie Regis Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 HP lager ikke egne harddisker. Benytt f.eks Sandra Lite til å identifisere produsenten. Derpå vet du hvor du skal se etter verktøy. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tror de kjører med Maxtor i de fleste maskinene. Jeg finner ihvertfall ikke annet enn Maxtor i maskinene her på jobb Er som oftest noe annet i bærbare og servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå