Gå til innhold

Animator DV - kjøp av program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et polsk firma. Har aldri vært plaget av moms ved kjøp over nettet av nedlastbare programmer. Det er verre når man får dem tilsendt i posten og må betale både toll og frakt i tillegg.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar

Kjenner du til animator dv? Er det bra?

Eg har lyst å begynne med animasjon, men kjenner ikkje noko program.

Eg prøvde ein demo av stop motion pro, og syntes det virkar veldig bra.

Animator dv såg mykje meir avansert ut, men også litt dyrare.

Kva er bra program innan aniamsjon?

Lenke til kommentar
Kjenner du til animator dv? Er det bra?

Eg har lyst å begynne med animasjon, men kjenner ikkje noko program.

Eg prøvde ein demo av stop motion pro, og syntes det virkar veldig bra.

Animator dv såg mykje meir avansert ut, men også litt dyrare.

Kva er bra program innan aniamsjon?

5718333[/snapback]

Hei!

Jeg fikk en forspørsel fra en skole om å skaffe et program for å lage animasjon, og de nevnet Animator DV spesielt.

Jeg har imidlertid surfet litt rundt, og fant Jahshaka, http://www.jahshaka.org/, som kanskje kan være et alternativ. Jeg har ikke fått prøvd programmet noe særlig - tenkte å teste det i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar

Eg kika litt på sida til AnimatorDV, det virka veldig proft (og dermed dyrt :( ), Må teste ein demo trur eg.

Stop motion pro som du finn på http://www.stopmotionpro.com

har eg prøvd ein demo av, det var veldi oversikteleg og greit, eg veit ikkj ekva som er forventa av eit slikt program. Der var ikkje mykje mulegheiter for fargejusteringer, redigeringer, etc. Men det er derimot ikkje så dyrt heller..

Lenke til kommentar
Eg kika litt på sida til AnimatorDV, det virka veldig proft (og dermed dyrt :( ), Må teste ein demo trur eg.

5719914[/snapback]

Dyrt og dyrt... Den rimeligste versjonen koster snaut 700 kr og er sannsynligvis avansert nok for amatører flest. Dyreste versjon, beregnet på profesjonelle filmskapere, koster 11 800 kr, og det er kanskje en smule dyrt, ja.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan du fortelle litt om kva du syns om programmet? Blir det bra kvalitet? Justeringsmulegheiter, bruksvenlegheit, etc...

Er det nokon ekspertar på animasjon her på forumet?

Veit nokon om andre (enn animatordv og stopmotionpro) program til å lage animasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...