Straffa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hva synes dere? For meg virket det som jeg spilte på ps2 eller xbox. Ordet next gen finnes ikke i denne demoen. Dette var skikkelig skuffende. Hvis jeg noengang skal vurdere kjøpe dette må prislappen ikke ligge over 200 kroner. Skal gi det noen runder til, men første inntrykket var skikkelig dårlig. Heldigvis har vi GRAW til fredag Endret 7. mars 2006 av avanore Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 får vi graw på fredag? på marcedplace?! :D:D Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Outfit demoen støttet ikke Pal-50 hz, som er det eneste min gamle TV støtter. Ganske dårlig, men best er det uansett å spille på PC monitoren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Overskriften på denne tråden er endret fra "The Outfit demo" til "Inntrykk fra The Outfit-demoen" for å gjøre det lettere å forstå hva tråden handler om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vel mange var ihvertfall skikkelig skuffet over denne demoen.No veit eg kkje kor lenge de faktisk prøvde spillet. Men hos meg var føresteinntrykket veldig dårlig,nissete grafikk noen steder,haltende kontroller og kjedelige lyder. Men etter å ha spillt det i 1.5 time så hadde eg endret mitt syn på spillet, det var faktisk ganske så morro. Eg syns ikkje spillet var så dårlig som alle sku ha det til,men at det lider av mye sugne bugs er no sikkert. Og det at man dauer når man ramler ut i vatnet er vel nesten til å le seg greitt i hjel av Eg kommer neppe til å kjøpe dete spillet,ihvertfall ikkje før eg finner det til 200,- eller mindre,og eg håper virkelig utviklerene fikser bugs og optimaliserer flyten i spillet en del før utgivelse. Men en demo er no en demo Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 får vi graw på fredag? på marcedplace?! :D:D 5714071[/snapback] Kommer i butikkhyllene til fredag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Helt elendig spill, er noe en kunne forvente seg å se på PS2 og ikke en "nextgen" konsoll. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er enig med Mala,gi demoen en sjangs til,og du dauer i vannet fordi det er syre og ikke h2o.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg får ikke demoen til å spille av? Får opp en melding om at den ikke støtter 50hz og at jeg burde sjekek mine system innstillinger men finner ikke muligheten til å skifte over til 60Hz. Bruker en HD redy LCD tv og X-Box 360 er koblet til med VGA kabel til TV`en. Alle de andre spillene funker jo fint. Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg får ikke demoen til å spille av? Får opp en melding om at den ikke støtter 50hz og at jeg burde sjekek mine system innstillinger men finner ikke muligheten til å skifte over til 60Hz. Bruker en HD redy LCD tv og X-Box 360 er koblet til med VGA kabel til TV`en. Alle de andre spillene funker jo fint. Har akkurat samme problemet, bruker LCD pc-skjermen min med VGA kabel.Får ikke opp alternativet om å bytte til 60Hz en gang siden boxen automatisk detektere at det er VGA kabel, og dermed kun oppløsning som kan forandres.Jalla opplegg, skal ikke være mulig! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja sant, satser på at en patch fikser på problemet, er lov å håpe. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ja sant, satser på at en patch fikser på problemet, er lov å håpe. 5714625[/snapback] Jeg hadde samme problem, men løste det. 1) Skift til TV på vga kableb 2) Da får du opp 50/60, sett til 60. 3) Skift til HD igjen, sett til foreks 720. Start spillet. Jeg tror det er en programmeringsfeil som automatisk sjekker hva som står på 50/60 i settings tiltross for at man kjører HD og den krever minimum 60 hrtz. Da får du feilmelding uansett om du kjører HD (tiltross for at 50hrtz ikke brukes). Så du må bare gjøre det jeg skrev over , så er problemet løst! Spillet leser da 60hrtz fra config fila på xbox, spillet starter, og du bruker hd oppløsning ut. Endret 7. mars 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For et søppelspill........Nei dette ble fort slettet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jupp, fiksa 50Hz problemet med å koble den til tv'n og forandre innstillinga til 60Hz, forbanna tungvint søppelopplegg! Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Førsteinntrykk av spillet er heller dårlig.Bevegelsene i spillet er som sirup jo!Husker dette var grunnen til at jeg aldri gadd og spille Fifa Street på xbox heller, gameplayet er alt for treigt synes jeg, slow motion. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja sant, satser på at en patch fikser på problemet, er lov å håpe. 5714625[/snapback] Jeg hadde samme problem, men løste det. 1) Skift til TV på vga kableb 2) Da får du opp 50/60, sett til 60. 3) Skift til HD igjen, sett til foreks 720. Start spillet. Jeg tror det er en programmeringsfeil som automatisk sjekker hva som står på 50/60 i settings tiltross for at man kjører HD og den krever minimum 60 hrtz. Da får du feilmelding uansett om du kjører HD (tiltross for at 50hrtz ikke brukes). Så du må bare gjøre det jeg skrev over , så er problemet løst! Spillet leser da 60hrtz fra config fila på xbox, spillet starter, og du bruker hd oppløsning ut. 5714640[/snapback] Nå snakker du om den switchen på selveste VGA kabelen, eller? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja sant, satser på at en patch fikser på problemet, er lov å håpe. 5714625[/snapback] Jeg hadde samme problem, men løste det. 1) Skift til TV på vga kableb 2) Da får du opp 50/60, sett til 60. 3) Skift til HD igjen, sett til foreks 720. Start spillet. Jeg tror det er en programmeringsfeil som automatisk sjekker hva som står på 50/60 i settings tiltross for at man kjører HD og den krever minimum 60 hrtz. Da får du feilmelding uansett om du kjører HD (tiltross for at 50hrtz ikke brukes). Så du må bare gjøre det jeg skrev over , så er problemet løst! Spillet leser da 60hrtz fra config fila på xbox, spillet starter, og du bruker hd oppløsning ut. 5714640[/snapback] Nå snakker du om den switchen på selveste VGA kabelen, eller? 5714750[/snapback] Ja Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) med å trykke RB går det litt fortere fremover iallfall "The Outfit's online mode is missing many of the single player's graphical flashes. Specifically, the lighting effects were removed to, presumably, keep framerates happy. For the most part, the game did run smoothly, though would occasionally hiccup and draw up a connection problem screen. These never lasted more than a few seconds. Also, the vehicles proved difficult to control, even after we'd been playing the game for a few hours." IGN Endret 7. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns demoen var okey. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe det, ihvertfall ikke før det blir ekstremt billig. Jeg venter på Gamespot sin anmeldelse å høre hvordan singleplayern er. Syns folk er rimelig bastante og rimelig lite lure når de drar inn PS2/Xbox i denne sammenhengen, dette spillet hadde aldri kunne kjørt på noen av de i dens nåværende tilstand. Spillet ser ikke next gen ut, men da husker dere rett og slett ikke hvordan spill til PS2/Xbox egentlig såg ut. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ble umiddelbart skuffet i går kveld. Synes demoen var skuffende - og jeg tenker ikke da på grafikken spesielt. Men... så spilte jeg det noen ganger. Og jeg merket at siste gangen jeg spilte før jeg skulle legge meg så fikk jeg lyst til å ta bare en runde til.. og så en runde til.. Og så fyrte jeg det opp igjen nå i ettermiddag og hadde en par ganske morsomme runder. Det "vokser litt på meg" på et vis. Jeg synes grafikken er cartoon aktig og grei. Ikke akkurat så veldig Next gen, men bra til denne type spill. Selv om jeg nå synes det er bedre etter noen flere ganger, så tenker jeg nok at dette nærmest er et type vorspiel spill man kan dra med noen kompiser helst. Slurpe noen pils og banne til hverandre mens man spiller. Og en 1 vs 1 omgang går ganske så raskt, så det er et spill man kan plukke opp og rekke noen omganger på kort tid. Derimot er det en par ting som jeg fortsatt synes er negativt. Det ene er AI til mine medsoldater som har en tendens til å løpe inn i skuddsalvene mine. Det andre er kontrolleren... til tider sluggish og uresponsive og andre ganger hyperfølsom og vanskelig (f.eks med kjøretøy). Ikke noe kjøp ennå. til det kommer det så mange andre interessante titler i mars/april at jeg ikke vil bruke penger på det. Faller det i pris så kanskje. Men litt moro var det lell.. Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå