ikteivi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 okej, nå er jeg litt forvirra her. Kjøpte meg maskin i August ifjor. Etter dette har maskinen vært litt ustabil noen få ganger(måtte slå av maskinen og vente i 10 min så fungerte den fint igjen), men nå idag klikket den helt (Bluescreen og heile pakka) feilmelding: "Stop: 0x000000f4, 0x00000003, 0x891575c0, 0x89157734, 0x80604498" Greit tenkte jeg. jeg tar en søk på google på min bærbare, og finner et innlegg fra pc-hjelp.com om at det kan være en mulig harddisk feil, noe som jeg kan være enig i at det virker som. For like før bluescreenen, så begynte maskinen å restarte seg selv like før jeg kom inn i windows, dette gjorde den ca 5-6 ganger. Etter dette fant den ikke stod maskinen helt stille når den skulle se etter Primary disken (den jeg mener er fukka). Greit, jeg sender garantimail til komplett, og de ber meg om å ta en diagnosetest via et western program. Jeg setter igang full scan, og programmet viser at det er 3 timer igjen til det er fullført. etter ca 1 time så restarter pc'en seg, men kommer seg fint inn i windows igjen, og kjører faktisk fremdeles. Jeg kjører diagnosetesten om igjen, og denne gangen viser den at det bare er 10 min igjen! altså 10 min av hele testen!, og selvfølgelig når testen er ferdig og jeg skal se på rapporten så har den ikke funnet noe feil på disken. bah, begynner å bli lei, er nesten 99% sikker på at det er noe med disken, men den fungerer til tider.... noen som har forslag? Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 okej, nå er jeg litt forvirra her.Kjøpte meg maskin i August ifjor. Etter dette har maskinen vært litt ustabil noen få ganger(måtte slå av maskinen og vente i 10 min så fungerte den fint igjen), men nå idag klikket den helt (Bluescreen og heile pakka) feilmelding: "Stop: 0x000000f4, 0x00000003, 0x891575c0, 0x89157734, 0x80604498" Greit tenkte jeg. jeg tar en søk på google på min bærbare, og finner et innlegg fra pc-hjelp.com om at det kan være en mulig harddisk feil, noe som jeg kan være enig i at det virker som. For like før bluescreenen, så begynte maskinen å restarte seg selv like før jeg kom inn i windows, dette gjorde den ca 5-6 ganger. Etter dette fant den ikke stod maskinen helt stille når den skulle se etter Primary disken (den jeg mener er fukka). Greit, jeg sender garantimail til komplett, og de ber meg om å ta en diagnosetest via et western program. Jeg setter igang full scan, og programmet viser at det er 3 timer igjen til det er fullført. etter ca 1 time så restarter pc'en seg, men kommer seg fint inn i windows igjen, og kjører faktisk fremdeles. Jeg kjører diagnosetesten om igjen, og denne gangen viser den at det bare er 10 min igjen! altså 10 min av hele testen!, og selvfølgelig når testen er ferdig og jeg skal se på rapporten så har den ikke funnet noe feil på disken. bah, begynner å bli lei, er nesten 99% sikker på at det er noe med disken, men den fungerer til tider.... noen som har forslag? 5713928[/snapback] jeg hadde samme problemet med en western disk jeg hadde men etter at pc`n restartet av seg selv var alt på den disken borte.. jeg fikk også beskjed av komplett å kjøre denne testen og fant ingen feil med programmet men sendte den alikevel inn til komplett og de fant en mekanisk feil med disken og så sendte de ut en ny til meg. Lenke til kommentar
ikteivi Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 okej, nå er jeg litt forvirra her.Kjøpte meg maskin i August ifjor. Etter dette har maskinen vært litt ustabil noen få ganger(måtte slå av maskinen og vente i 10 min så fungerte den fint igjen), men nå idag klikket den helt (Bluescreen og heile pakka) feilmelding: "Stop: 0x000000f4, 0x00000003, 0x891575c0, 0x89157734, 0x80604498" Greit tenkte jeg. jeg tar en søk på google på min bærbare, og finner et innlegg fra pc-hjelp.com om at det kan være en mulig harddisk feil, noe som jeg kan være enig i at det virker som. For like før bluescreenen, så begynte maskinen å restarte seg selv like før jeg kom inn i windows, dette gjorde den ca 5-6 ganger. Etter dette fant den ikke stod maskinen helt stille når den skulle se etter Primary disken (den jeg mener er fukka). Greit, jeg sender garantimail til komplett, og de ber meg om å ta en diagnosetest via et western program. Jeg setter igang full scan, og programmet viser at det er 3 timer igjen til det er fullført. etter ca 1 time så restarter pc'en seg, men kommer seg fint inn i windows igjen, og kjører faktisk fremdeles. Jeg kjører diagnosetesten om igjen, og denne gangen viser den at det bare er 10 min igjen! altså 10 min av hele testen!, og selvfølgelig når testen er ferdig og jeg skal se på rapporten så har den ikke funnet noe feil på disken. bah, begynner å bli lei, er nesten 99% sikker på at det er noe med disken, men den fungerer til tider.... noen som har forslag? 5713928[/snapback] jeg hadde samme problemet med en western disk jeg hadde men etter at pc`n restartet av seg selv var alt på den disken borte.. jeg fikk også beskjed av komplett å kjøre denne testen og fant ingen feil med programmet men sendte den alikevel inn til komplett og de fant en mekanisk feil med disken og så sendte de ut en ny til meg. 5713979[/snapback] hmmm, tar å nevner dette for komplett jeg.... irriterende at hardisken fucker seg nå og da.... takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå