Kurium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har byttet arbeidsplass og sitter nå i kontorlandskap, lytting til nettradio via vanlige høytalere er ikke så populært. Jeg vil derfor anskaffe et trådølst headset slik at jeg slipper å koble meg ifra hver gang jeg skal et lite ærend. Jeg vet at folk har hatt problem med vanlige radiobaserte headset, de sender på den same frekvensen slik at de forstyrrer hverandre. Vil jeg med et bluetooth headsett slippe at andre trådløse headset slår inn, eller har disse samme problemet som radiobaserte headset? Jeg har sett på dette, noen som har erfaring med det? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60744 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vet ikke noe særlig om det headsettet der, også fant jeg heller ikke så mye spesifikasjoner. Men istede for å koble ut headsettet hver gang du skal gjøre noe annet kan du jo bare at det av deg å legge det på pulten? Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Ja er klar over det Poenget er at jeg vil kunne reise meg å gå uten å måtte tenke på headsettet i det hele tatt. Jeg er klar over at jeg mister signalet etter 10m, men det er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå