essess Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hvordan får jeg tv'en til å virke med dette kortet?? Hadde et GF2ti som funka bra med TVtool. Brukte da en overgangskabel til scart. Nå får jeg bare svart/hvitt i 1024-768 oppløsning. Kjipt, da ATI skulle være bedre på sånne ting som DVD. Må jeg ha andre kabeler eller noe annet?? Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 du må enten ha en tv som støtter s-video eller bruke en svideo->composite overgang. og selvgølgelig en composite kabel.denne her som de har på Biltema hadde sikkert funket. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Håper virkelig tvut er bedre enn på mitt gf2. Ligger ett i posten og venter på meg:) Lenke til kommentar
essess Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Den kabelen jeg brukte til Gf2 kortet burde vel virke på ATI kortet også, eller gjør den ikke det? Har kabel (s-vhs til scart). Men får bare s/h. :sad: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Det du også kan skjekke er om kortet er satt til å sende ut NTSC eller PAL signaler til tv'en din. Ikke alle tv'er takler NTSC. Denne instillingen finner du i "display options", "TV-settings". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå