AK47 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 På min bærbare HP kommer jeg ikke lenger inn på Windows. Den jobber seg fram til skjermbildet man ser rett før innlogging (der man trykker på frosk eller skiløper eller hva det måtte være for å velge bruker). Og der blir det stående, uansett om man kjører i sikkerhetsmodus. Jeg har prøvd alt. Er det da mulig å legge inn ny windows og beholde dokumentene som måtte befinne seg på maskinen? Eventuelt flytte dem over til det nye windows og slette det gamle? Og hva da med drivere? Må de installleres på nytt? Det er den jobben jeg frykter mest, da jeg ikke finner de tre år gamle CD'ene Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 På min bærbare HP kommer jeg ikke lenger inn på Windows. Den jobber seg fram til skjermbildet man ser rett før innlogging (der man trykker på frosk eller skiløper eller hva det måtte være for å velge bruker). Og der blir det stående, uansett om man kjører i sikkerhetsmodus. Jeg har prøvd alt. Er det da mulig å legge inn ny windows og beholde dokumentene som måtte befinne seg på maskinen? Eventuelt flytte dem over til det nye windows og slette det gamle? Og hva da med drivere? Må de installleres på nytt? Det er den jobben jeg frykter mest, da jeg ikke finner de tre år gamle CD'ene 5713792[/snapback] du kan prøve å sette inn xp cd og trykke deg fremover til du får valget om å reparere windows eller reinstalere da velger du reparer hvert et forsøk iallefal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå