allain Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har fått et merkelig problem. Mens jeg spiller spill som WoW and WC3, og av og til i andre programmer får jeg 1-2 sek frys der hele maskinen stopper opp i ett sekund og lyden går noe slik som "drrrrrrrrr" (lyden i spillet / sangen etc). Dette er svært irriterende fordi det skjer av og til flere ganger tett etter hverandre. Noen ide om hva som er feil? Athlon 64 3700+ 1Gbit Ram Radeon 9800 pro 256mb MSI K8T NEO-V Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Høres ut som harddiskproblemer spør du meg. Gammel maskin? Er harddisken veldig varm? . Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har du prøvd med andre skjermkortdrivere? Har du sjekket etter virus og spyware? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tja... Tror man kan begynne med å reinstallere og oppdatere drivere. Personlig så mistenker jeg hardware. Men å reinstallere og skaffe seg en frisk windows kan også hjelpe. Men bortsett fra det så er det å teste alle dine komponenter i en frisk pc (1 og 1 selvfølgeligt), for å se om du finner synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå