ATWindsor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? 5715805[/snapback] forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker... 5715917[/snapback] Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på? AtW Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? 5715805[/snapback] forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker... 5715917[/snapback] Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på? AtW 5716024[/snapback] jeg finner baer patch til xp uten sp2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? 5715805[/snapback] forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker... 5715917[/snapback] Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på? AtW 5716024[/snapback] jeg finner baer patch til xp uten sp2 5716057[/snapback] Ok, om man googlet på uxtheme.dll så var alle de 3 første treffene kompatible med SP2, og sikkert mange av de andre også, feks denne: http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhan...SP2-Final.shtml AtW Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? 5715805[/snapback] forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker... 5715917[/snapback] Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på? AtW 5716024[/snapback] jeg finner baer patch til xp uten sp2 5716057[/snapback] Ok, om man googlet på uxtheme.dll så var alle de 3 første treffene kompatible med SP2, og sikkert mange av de andre også, feks denne: http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhan...SP2-Final.shtml AtW 5716069[/snapback] hihihi! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 morsomt, jeg gikk inn her for å prøve å finne noe om themes osv og så er det en sak om det på forsiden Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Uxtheme-patchen fjerner jo bare den restriksjonen som er at kun Microsoft lisensierte themes kan installeres. Tviler på at denne trenger en Uxtheme-patch da. Men det er MS, så man vet vel aldri. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tja...friske opp litt hadde ikkje vært dumt. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Royale Themet som det snakkes om her trenger ikke uxpatch nei da den antakelig er signert av microsoft Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kva skal du med denne uxtheme.dll-fila? Eg lasta ned fila frå linken til onyX, la innhaldet der det skulle være og valgte Media Center som theme i utseende. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvis dere hadde giddi å lese tråden, så var det spm. om hvordan man ordna ANDRE vs enn Luna og Royale i XP. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette temaet burde fulgt med på standar windows XP. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Veldig fint tema, men det ble litt for blått for meg. Glir jo veldig fint inn da. Det er nok bare at jeg ikke er vant til det enda. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Eg liker dette temaet så langt. Ein ting eg ikkje likte, er at ting som "alle programmer" har kvit bakgrunn, og ikkje blå som i start-menyen. Er det ein enkel måte å endre dette på? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Du finner temaet på Microsofts hjemmesider, og det krever validering for å få lastet ned. Når du har validert, finner du en liste med filer, blant dem er royale.zip. Last ned denne filen, åpne den, og kjør .exe-filen du finner inni. Temaet legger seg da inn, men du må selv velge det i etterkant. for en tungvint måte å gjøre det på. Microsoft kunne gjort det langt mer brukervennlig ved bare å legge en direkte link til fila. Hvorfor validere? Søk ''royale for xp'' på Google og du får opp en del sider. Last ned fra Softpedia.com. Funket strålende her. Her er siden: Royale for Windows XP.5715734[/snapback] Tusen takk Nå skal jeg prøve det. Jeg har standard utseende på windows på hovedPCen min ennå, men har testet noen Vista Themes på de bærbare med hell. Edit: begge mirrorene ser ut til å være nede. Endret 7. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tusen takk Nå skal jeg prøve det. Jeg har standard utseende på windows på hovedPCen min ennå, men har testet noen Vista Themes på de bærbare med hell. 5717209[/snapback] Vær så god! Jeg har også prøvd Vista-themes, men dog med Windows Blind. Fine de Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg liker ikke den negative bruken av Lego i artikkelen Jeg foretrekker Classic, men den der ser bedre ut en den som er standard i XP. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette temaet burde fulgt med på standar windows XP. 5717069[/snapback] Det er ikke MS sin filosofi. Dette er et tillegg som kan lastes ned for de som vil det. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fint dette! Men det var ganske likt som det default-skinet i winxp Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette temaet minner meg litt om Windows XP Gloss-temaet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fint dette! Men det var ganske likt som det default-skinet i winxp 5717546[/snapback] Men samtidig er det mer skinnende. Litt mer dybde og ikke så hersens kjedelig som standarden fra 2001. Luna = Gjeeesp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå