kilogram Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Prøv et nytt XP-tema Er du en av dem som ikke har skiftet utseende på Windows XP siden du la det inn? Her er et behagelig XP-tema som du bør kikke på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ah...endelig noe "originalt" skin fra MS som er deilig å bruke. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Såg jo stilig ut Skal prøvast når eg kjem heim! Edit: Yeah! Dette var jo stilig Endret 7. mars 2006 av scorpion87 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er vel egentlig MediaCenter-skinet? Lenke til kommentar
Svimen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er vel egentlig imponert over at dei viste koss eg skulle installere plugin nå eg brukte FireFox^^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Litt mye blått for min personlig smak, finnes det flere alternative utseender man kan hente ned? AtW Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har ikke valid key! Noen som har lyst å sende til meg på msn eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har ikke valid key!Noen som har lyst å sende til meg på msn eller? 5714223[/snapback] Valid key får du ved å trykke på "validate". Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Denne har egentlig ligget ute lenge, veldig lenge.. Stemmer at det er theme fra Media Center. Er enig i at den er ganske bra i forhold til originale XP theme, men da jeg testet den en gang før opplevde jeg faktisk at en del programmer/vinduer ikke så helt bra ut.. Men tenkte jeg skulle gi det en ny sjanse da jeg begynner å bli lei det grå utseende og gidder ikke tukle med 3. parts theme programmer Endret 7. mars 2006 av cyberpet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 gidder ikke tukle med 3. parts theme programmerDet trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles. Så slipper du sånne "betal-for-noe-du-kan-få-gratis" programm som StyleXP og WB. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 gidder ikke tukle med 3. parts theme programmerDet trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles. Så slipper du sånne "betal-for-noe-du-kan-få-gratis" programm som StyleXP og WB. 5714800[/snapback] Men hva er de greieste stedene å få tak i disse temaene? (og hvorfor kan man ikke slå på støtten for usignerte skins uten å kjøre en patch?) AtW Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har faktis ikke giidet å skifte fra originale XP-skin, og har brukt den en god stund, så jeg får vel prøve denne her en stund. Er ihvertfall positivt overrasket for øyeblikket. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Synes den så veldig rå ut på bildet, men nå som jeg har fått det på min egen desktop er den ikke så rå lenger. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Søker man på "royale theme" på Google kan man laste det ned uten å gå via Microsoft og deres validation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Likte dette themet veldig godt. Må brukes! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Men hva er de greieste stedene å få tak i disse temaene?Cuztomize.org og Deviantart.comog hvorfor kan man ikke slå på støtten for usignerte skins uten å kjøre en patch? AtW Fordi at lille-bill ville tjene på å selge oss Visual Style. Plus! for XP altså. Endret 7. mars 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hvorfor validere? Søk ''royale for xp'' på Google og du får opp en del sider. Last ned fra Softpedia.com. Funket strålende her. Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart. Fint Her er siden: Royale for Windows XP. Endret 7. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå? 5715805[/snapback] forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå