Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan blir gruppearbeid satt karakter på?

Anbefalte innlegg

Hei hadde foredrag om Mongoler i Eldre Historie for ikke så lang tid tilbake og har ikke fått karakteren enda. Men hvordan er det de normalt setter karakterer på gruppearbeid, for at jeg sa sånn ca halvannen side utenat uten så mye om å se på arket bortsett fra en gang når jeg leste de nyaktige tallene om riket til Gjengis Khan. Men uansett da poenget mitt er kan jeg bli satt ned i karakter hvis vi for samlet?

Fordi han ubruklige creepy freaky bastarden jeg var på gruppe med kommer på framførings dagen med et ark som er printa direkte ut fra nettet og hvor det står 6 linjer. Og det hadde ikke han klart å lært seg utenat en gang, han sto for **** med trynet ned i arket og leste når han skulle lese.

Så viste han noen overhead bilder som var mine og sa litt om det som ikke stemte så jeg avbrøt og sa hva som var korrekt. Han var visst også ferdig og lese når han stjal overhead bildene mine.

Så hvis vi for gruppe karakter la oss si 3 kan jeg gå ned fra 4 i eldre historie til 3 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg ikke hvilket trinn eller kurs du går, men for oss (10. trinn) får vi en gruppekaraktert som er en karakter av det vi fremfører og hvor bra det er, samt en inviduell vurdering med karakter.

5713748[/snapback]

Tja... Går i andre klasse på Allmen faglig. Altså Allmen Vk1

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvilket trinn eller kurs du går, men for oss (10. trinn) får vi en gruppekaraktert som er en karakter av det vi fremfører og hvor bra det er, samt en inviduell vurdering med karakter.

5713748[/snapback]

Tja... Går i andre klasse på Allmen faglig. Altså Allmen Vk1

5713757[/snapback]

Man får vel gruppekarakter og inviduell vurdering der og. Jeg hadde klaget hvis jeg fremførte noe jeg mente var 5er, men får 3er pga. dårlig partner.

Lenke til kommentar

Noen lærere liker også metoden med at la oss si at gruppen på 5 personer fikk 4 samlet, da får gruppa 5*4=20 poeng som gruppa samlet kan fordele, altså at du som gjorde mye kan få 6, mens han som gjorde lite kan få 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...