Gå til innhold

Spiller du? Hva da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt saksofon (alt, sopran, bariton og tenor) og klarinett også. Gikk på musikklinje, men studerer datateknikk nå. Har en synth (Roland Juno 1) og en afrikansk tromme også, teller det? Var litt flink før da jeg øvde, men det låter dårlig nå ... Hmm ... Kanskje jeg skal begynne å spille igjen?

Lenke til kommentar

Har spilt bass i ca. 4 år. Har vært lite øving siste 2 åra, men jeg takler det meste som blir slengt min vei om du gir meg noen timer med øving. Spilte også gitar i 2 år, tuba i 3 år og trombone i 4 år i et skulekorps. Har nå planer om å prøve meg som vokalist i et hoby prosjekt jeg og et søskenbarn har.

Lenke til kommentar

Spiller litt gitar nå og da, spilte mye før men så forsvant inspirasjonen i stort sett alt jeg gjorde. Har en Roland D50, Roland XV-5050, Korg ER-1 og en kassegitar med roundbody og preamp, grei til enkel innspilling.

Blir drittlei folk som sier "åhh men da må du spille på sommerfesten!!" om jeg nevner at jeg klunker litt, så jeg foretrekker å holde kjeft..

Lenke til kommentar

Spiller trommer, har spilt i ca 12-13 år. Nå for tiden søker jeg band, men har spilt i 3 band tidligere. Mest hard rock/rock/progressive musikk. Har søkt på opptak til Garden nå, får se åssen det går...

Ellers kan jeg også spille litt gitar, i alle fall kunne det ganske bra en gang i tida... Vurderer å kjøpe meg en el-gitar nå, prøve litt på nytt igjen. Men blir uansett bare i tillegg til trommene, som interesserer meg mest akkurat nå.

Lenke til kommentar

Spilt gitar i noen år nå.. husker ikke helt når jeg starta seriøst, men det begynner vel å bli en 5-6 år siden, ellers har jeg spilt litt trommer, og så virker jo bass interessant da :-)

Driver å mekker på et band her i Oslo nå i disse dager, blir litt heavy rock med kvinnelig vokalist! Det kan bli spennende saker

mvh Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...