Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Denne tråden ble startet i september 2002.. Plutselig i live igjen.. Er ikke det fint? Alder ingen hindring osv. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har spilt saksofon (alt, sopran, bariton og tenor) og klarinett også. Gikk på musikklinje, men studerer datateknikk nå. Har en synth (Roland Juno 1) og en afrikansk tromme også, teller det? Var litt flink før da jeg øvde, men det låter dårlig nå ... Hmm ... Kanskje jeg skal begynne å spille igjen? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller på slurva Gjort det siden jeg ble født og skal på turnè nå i sommer. Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller gitar i [advertisement] www.abnormal1.cjb.net [/advertisement].. Overse 3/4 av bildene ettersom de er to og et halvt år gamle og teite.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 JEG SPILLER TACOPS OG RTCW.... åja... instrument ja, ikke spill.... gjelder tastatur og mus? :oops: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Spiller gitar (elektrisk og stål/nylon), bass, piano og trommer. Kan spille litt kontrabass og fiolin. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg spillt El-gitar i 1 ogethalvt år... Jeg spiller en Fender Stratocaster... Og jeg er "Læremesteren" til Carrox 8) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har spilt bass i ca. 4 år. Har vært lite øving siste 2 åra, men jeg takler det meste som blir slengt min vei om du gir meg noen timer med øving. Spilte også gitar i 2 år, tuba i 3 år og trombone i 4 år i et skulekorps. Har nå planer om å prøve meg som vokalist i et hoby prosjekt jeg og et søskenbarn har. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Spiller litt gitar nå og da, spilte mye før men så forsvant inspirasjonen i stort sett alt jeg gjorde. Har en Roland D50, Roland XV-5050, Korg ER-1 og en kassegitar med roundbody og preamp, grei til enkel innspilling. Blir drittlei folk som sier "åhh men da må du spille på sommerfesten!!" om jeg nevner at jeg klunker litt, så jeg foretrekker å holde kjeft.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Først og fremst gitar (akustisk og elektrisk). Har spilt en del andre ting før (piano, kornett og keyboard er vel eneste seriøse). Prøver å ta opp igjen litt klaver, men det er forbaska slitsomt når jeg har glemt mer eller mindre alt.. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg spiller for det meste trommer noe som jeg har gjort en del år, ellers går det i litt keyboard spilling til tider Lenke til kommentar
simenn Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg har spilt piano i 3 år nå. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Spiller trommer, har spilt i ca 12-13 år. Nå for tiden søker jeg band, men har spilt i 3 band tidligere. Mest hard rock/rock/progressive musikk. Har søkt på opptak til Garden nå, får se åssen det går... Ellers kan jeg også spille litt gitar, i alle fall kunne det ganske bra en gang i tida... Vurderer å kjøpe meg en el-gitar nå, prøve litt på nytt igjen. Men blir uansett bare i tillegg til trommene, som interesserer meg mest akkurat nå. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Spilt piano i 6 år, gått over til bassist i et band, driver med trommer og gitar fritiden. Begynne vel skikkelig med gitar dette året på vgs. Ellers like eg å synga, kjekt å kunna musikk!! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har spilt baryton, og var vel ganske god på det. Piano kan jeg spille i høytider, og gitar egentlig bare i teorien i dag. Er dessverre ei stund siden sist. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Spiller ingen rolle ..... Er god til å spille mp3-filer og CD-plater 8) Litt seriøst: Spilte sax og klarinett i mange år i skolemusikken, men det begynner å bli veldig lenge siden. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg spiller gitar og brøler Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har spilt gitar en 8-9 års tid tror jeg. Har ellers et keyboard jeg liker å fikle litt med, og jeg begynner også å få dreisen på didgeridooen jeg gikk til innkjøp av i fjor. I tillegg er jeg en djevel på kazoo. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Spilt gitar i noen år nå.. husker ikke helt når jeg starta seriøst, men det begynner vel å bli en 5-6 år siden, ellers har jeg spilt litt trommer, og så virker jo bass interessant da :-) Driver å mekker på et band her i Oslo nå i disse dager, blir litt heavy rock med kvinnelig vokalist! Det kan bli spennende saker mvh Øyvind Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Forresten, tøft band "zimen", keep on workin' :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå