Hoppesagåsa Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Dedikerte meg selv til klassisk gitar for 7 år siden, og har spillt elektrisk i 13 år før det igjen. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Dedikerte meg selv til klassisk gitar for 7 år siden, og har spillt elektrisk i 13 år før det igjen. Dvs. jeg har spillt siden jeg var gammel nok til å nå powerknappen på fatterns gamel Peavy-anleggg. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Var faren din gitarist?! Fy fader så tøft Mora mi fikk meg hypp på å spille orgel og ustemt kassegitar.. jeg plukket opp en elgitar når jeg var rundt 13 og det har vært av og på med musikk siden da. Alle burde ha et instrument av et eller annet slag som de kan spille på. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei! Spiller bass for det meste, men kan spille gitar og trommer og. Har vel holdt på i en 5 - 6 år. Er ikke så veldig flink til å spille gitar å trommer, men bassen behersker jeg brukbart (tror jeg :smile: ) Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg spiller piano, som jeg har spilt i 7-8 år, og klarinett, 6-7 år. Jeg "kan" spille mange andre instrument også, men piano og klarinett er mest populært. Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Fiolin, piano, litt gitar... Ellers så hører jeg på musikk! Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har vel litt over 20års erfaring med å spille på slurva, men i det siste har jeg blitt litt fasinert av å spille på gullhårene jeg har i ræva.... *døds seriøst altså* hehe Lenke til kommentar
Johan Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Spilt fiolin i 8 år nå. Gitar i bare ett, men sidem jeg har erfaring fra fiolin og øver 3 timer daglig, går det unna. Ellers programmerer jeg modulære synther som NI Reaktor(software) og har litt erfaring fra Doepher systemet. Dette er noe _helt_ anned en *eJay Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har spillt gitar i ca en måned. hvordan stemmer man gitaren??? Trenger å vite de strengene man trykker ned. Jeg har en ren E. Trenger litt hjelp Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller for det meste kun CS... Lenke til kommentar
Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller trommer i 3 band. Et av dem er bra seriørst. Snart Plate Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 spilte trommer i 5 år, men så gadd jeg ikke mer. har spilt bitte litt på klassisk gitar og litt mer på piano. går fort lei. min lillebror haar et brukbart keyboard som jeg av og til låner. plugger det til midi'en på pc'en og lager litt musikk på reactor og reason. men bare sånn på hobbybasis. ikke er jeg god til å plystre heller:) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller bass! Jeg er beste i 9. klasse Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg spiller gitar (en billig stratocaster). Har spilt piano i 3 år, men sluttet for å konsentrere meg om gitarspillingen. Spiller i et "band" med to medlemmer; Meg og en kamerat. Begge på gitar Jeg er ikke noe særlig god, men jeg klarer noe. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg spilte blokkfløyte på barneskolen Anser meg ikke akkurat som noen dreven artist, men jeg husker fortsatt "lisa gikk til skolen", uten å lage sånn ulyd Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mest gitar, en del bass, en del trommer, og ganske lite piano. Er vel sånn ålreit musikalsk av meg. Sverger til Cubase SX. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg spiller ikke gitar, trommer eller piano i det hele tatt... minst 2 ganger i uken.. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Spiller gitar ( akustisk), har spilt i noen veldig få måneder... Har veldig lyst på elektrisk... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Denne tråden ble startet i september 2002.. Plutselig i live igjen.. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Denne tråden ble startet i september 2002.. Plutselig i live igjen.. Er ikke det fint? Alder ingen hindring osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå