BearCat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei, jeg har siden i går hatt problemer med å laste hjemmesiden til Komplett, er det noen andre som opplever det samme problemet ? Har prøvd både med Internet Explorer og Firefox. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Får bare siden kan ikke vises her hos meg. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Virker som den er nede ja.. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jepp, sjekket med både IE, Firefox og Opera - den er nede Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bilder fra mailen om ukens tilbud kommer heller ikke fram. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Komplett har problemer nå ja. Hører de jobber med å få det opp så raskt som mulig. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det ser ut som om det har ordnet seg nå. Halv 9 fikk jeg ingen bilder frem i ukens tilbud fra Komplett, men nå er det ingen problemer. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har ett spørsmål jeg. Når spørsmålet blir stillt om sider er nede, holder det ikke med 1-2 som bekrefter det? Virker som mange sier det for en ekstra post. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 da fungerer det igjen for meg Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 da fungerer det igjen for meg 5713898[/snapback] For meg også! (*ekstra post* *geipe til Kannath*) Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Case closed Det ser ut til at de "våknet" og fikk fikset problemet etter at det ble luftet her Kan en admin stenge tråden ? Endret 7. mars 2006 av BearCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå