Gå til innhold

Bygge selv eller modde et nytt kabinett?

Anbefalte innlegg

Er lei det gamle kabinettet og har lyst å bygge kabinett selv i kryssfiner, men syns det tar for lang tid før jeg får starta. Vil holde på nå istedet for å vente til våren.

Så da lurer jeg på åssen kabinett dere syns er modde vennlige med tanke på hva jeg skal ha i det av HW og stæsj.

Her er det jeg har tenkt på i forhold til bygging av kabinett selv. Men så lurer jeg på om dere har et kabinett på lager som jeg kan modde og som er/ser fett ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er lei det gamle kabinettet og har lyst å bygge kabinett selv i kryssfiner, men syns det tar for lang tid før jeg får starta. Vil holde på nå istedet for å vente til våren.

Så da lurer jeg på åssen kabinett dere syns er modde vennlige med tanke på hva jeg skal ha i det av HW og stæsj.

Her er det jeg har tenkt på i forhold til bygging av kabinett selv. Men så lurer jeg på om dere har et kabinett på lager som jeg kan modde og som er/ser fett ut.

5713545[/snapback]

Du kunne sikkert helt fint lage det kabinettet ! Det ser veldig fint ut ;)

Lenke til kommentar

Link!

Prøv å se på microplex først da vertfall :p

Men det der så ikke spess moddevennlig ut? En mengde med hull som kaanskje kan ødelegge noe på modden?

Nei, ville heller anbefalt et helt stilrent kabinett, Lian Li for eksempel ;) har du mye penger så er dette et Überdigg kabinett! :w00t:

Et spess moddevennlig kabinett til en vennlig pris kan være PC7BSCAND, PC3077B eller favoritten(e) min(e):

PCV1200B

PCV1000BPLUS

Det er MYE moddepotensiale i disse godbitene :) Ser du litt rundt på www.bit-tech.net finner du masse fine kasser som er tatt utgangspunkt i en av disse!

Lykke til!

Øyvind

Lenke til kommentar

PCV1200B så vilt digg ut :dribble:

Men da må jeg heftig inn i tenkeboksen hvis jeg skal modde det noe mer utenom å skjære hull bare til vannkjøling og vindu osv...

finner vel alltids på noe vel ;)

Takk forresten for linkene Dj Ovin :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror det blir bygging jeg. Bare se på linken. Har tegnet og tenkt ut alt og føler det blir vanskelig å legge hodet i tenkeboksen igjen og se for meg noe annet. Og så skal jeg ha en del også så er ikke sikkert det blir plass til alt på en vanlig front engang.

Men får ikke bygget før til våren/sommeren da.

Lenke til kommentar
Lykke til da ;)

Dog litt lang tid med planlegging, syns jeg da :p , men det er alltid bra med planlegging ;)

5738296[/snapback]

Litt lang tid? Får ikke bygd før våren uansett da :roll: tror jeg

Men da kan jeg få det ordentlig...

Eneste jeg lurer på er bredden på det? Hva er en fin bredde når du ser åssen det skal være..

Lenke til kommentar

Syns du sa sommeren jeg^^

Fin bredde, hvis du ikke skal ha noe spesielt inni der (gjemmested bak hk etc.), vil jeg si et sted mellom 20cm og 22-23cm :) Må liksom ikke bli forbredt sammenlignet med høyden, hvis du ser et vanlig kabinett ("vanlig"), så har det mål ca. 43x43x20

Husker ikke målene dine, men hvis du har 50cm høyde, ville jeg sett for meg 23-24 (spørs på lengden)

Lenke til kommentar
27cm er ganske bredt til kabinett å være!

Men for all de, du som bestemmer : )

23-25 for min del

5739331[/snapback]

tror kanskje jeg får måle opp og tenke over hvor bredt jeg minimum må ha det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...