Gå til innhold

Webkoder trengs, interessert?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er da representant for en gruppe personer som spiller spillet counter-strike på et semi-nivå både nationalt og internationalt. Vår webside er da fullstendig designet, og kodingen var begynt. I går da jeg kom hjem fra bursdagsfeiring ble jeg møtt av en dyster melding på msn, som forsåvidt kan kuttes ned til dette: koderen vår kunne ikke fullføre arbeidet.

Derfor er vi i en litt fustrerende situasjon, og må starte letingen etter en ny koder. Ikke så fustrerende i seg selv, men det at kodingen må begynne helt forfra igjen, og atter en ny venteperiode går oss i møte, det er fustrerende.

Om du er en flink webkoder, interessert i eventuelt å hjelpe oss med kodene til vår webside, hadde vi blitt utrolig takknemlige for det i såfall. Om du ikke er interessert i å utføre gratis arbeid, betaler vi for det om aktuelt.

For å si litt om websiden, og det som kreves av koder:

Brukerregistrering

• Redigering av profil.
    Upload/bytte av profilbilde.
    Statistikk på brukerprofilene. (besøkende/antall poster etc)

Skal være likt system som man ser på de fleste omfattende gamingsider idag, med oversikt over hardware, personlig info og en liten spalte hvor profilen kan holde sin profil vedlike med valgfri presentasjon.

Forum

• Omfattende forum med forskjellige kategorier.
    Eget forum for organisasjonen (skjult osv).
    Moderatormuligheter.

Forumet skal inneholde lukkede kategorier for organisasjonen, de forskjellige lagene som er tilsluttet mtnine esport samt kategorier åpne for alle. Dette er noe brukere med moderator-status avgjør når kategorier blir opprettet og/eller redigert. Forum moderatorer skal da ha mulighet til å låse brukere fra videre deltagelse i forumet, samt låse tråder som er upassende i forhold til andre brukere.

Adminrettigheter

• Head of Community - Altså en daglig leder, skal stå med alle rettigheter på siden.
    Spiller - Utøver, skal stå oppført på en egen side (spillerside), og ha muligheter til å legge til resultater, samt meritter.
    Forum moderator - Skal ha mulighet til å opprette og redigere, eventuelt lukke kategorier. Skal også ha kontroll over brukeres status i forumet.
    Nyhetsskribent - Skal ha tilgang til å skrive nyheter, intervjuer også videre. Skal være forskjellige kategorier i nyhets-systemet (cs\bf2 osv). Skal også ha tilgang til å slette og sensurere kommentarer
    Filansvarlig - En person som har tilgang til å laste opp filer og opprette kategorier i filarkivet.

Hovedansvarlig på siden må ha mulighet til å oppgradere eller degradere brukere. Må også ha tilgang til å opprette nye rettighetsmuligheter og stillinger.

Spillere

• Mulighet for å legge inn resultater og meritter.
    Eget ikon på profil som markerer det faktum at spilleren er tilsluttet mtnine esport som utøver.
    Tilgang til eget spillerforum, egen kategori i forumet.
    Spillere føres opp på en side sammen med ansatte i mtnine esport. Separert selvfølgelig!

Spillere skal presenteres på en egen side sammen med bemanningen. Med text om spilleren, bilde og link til spillerens profil

Filarkiv

•  
    Egen side med forskjellige kategorier fylt av filer, filmer.
    Alt tilgjengelig for nedlastning, med egne kategorier tilgjengelige bare for ansatte ved mtnine esport.
    Mulighet til å kommentere filer etter å ha testet eller sett dem.
    Må ha eget personell (atributt) som tillater utvalgte brukere å laste opp filer.

Brukere skal ha mulighet til å søke i filarkivet og kommentere filer de har lastet ned.

Communityside

• Oversikt over de mest aktive brukerne, mest hits osv.
    Oversikt over mest kommenterte nyhetene.
    Oversikt over forumtrådene med mest innlegg i osv.
    Oversikt over hvilke filer som er lastet ned mest.

Søkemulighet

• Egen side med mulighet til å søke blandt brukere på siden, filarkivet og nyhetene.

PS

Ikke diskuter betaling og pris i forumstråden, det tar vi privat.

For nærmere beskrivelse er det bare å ta kontakt med meg så skal jeg få forklart så nøye som nødvendig, om du ønsker å se det komplette designet må du kontakte meg gjennom mail. Jeg er pr.øyeblikk en utrolig fustrert person, og hadde satt pris på om noen med korrekt kompetanse fant prosjektet utfordrende og spennende, på forhånd takk.

John Eliassen

web www.mtnine-esport.com

mail [email protected] eller [email protected]

tlf 970 44 772

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som EirikO sier så blir det dyrt å få noen til å lage dette fra bunnen av. Men det bør vel være ganske enkelt å få alle disse funksjonene med et CMS (f. eks Mambo/Joomla, e107, phpNuke etc.). Å bruke deres eget design med et slikt CMS skal heller ikke være noe stort problem.

Lenke til kommentar
Uansett så trenger de vel en koder som kan konfigurere og fikse på CMS'ene da vil jeg tro:P

Men det så ut som et STORT prosjekt...

5716938[/snapback]

Det er nok å regne med. Men da vil de jo kunne dele prisen på 5 iallfall.

Om dere trenger noen til å sette opp CMS for dere er det bare å sende meg en PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...