Gå til innhold

Valg av nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo litt ann på hvor mye penger du vill bruke også da. Men jeg syns det forslaget mitt der er gangske bra. Fordi det ser så bra ut til den prisen og har alt man trenger "tool-free" instalasjon osv..

Finnes jo Lian-Li kabinetter som er ganske mye penere å se på, men jeg syns det er pent og kult :)

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Hei

jeg vurderer å kjøpe meg et nytt kabinett.

Har vurdert dette:,

microplex

men jeg er ikke sikker på hva som er viktig å tenke på ved kjøp av nytt kabinett.

Eneste jeg stiller krav til er at det er et par 120mm vifteplasser.

5713290[/snapback]

Det kabinettet du tenkte på ser mistenkelig likt ut som dette:

http://www.aerocool.us/p-case/x202/aero-x202.htm

Dersom de er like vil ikke anbefale deg dette. Du har riktignok plass til 4x80mm i front nede, men det hjelper fint lite når det nesten ikke er noe sted foran på kabinettet som viftene kan suge inn luften fra. OG det er ikke plass til 120mm vifter noe sted. Du kan evt. ta en 80mm på utsiden bak og kjøpe en funnel fra 80->120mm men det er ikke en optimal løsning. I denne prisklassen vil jeg heller anbefale deg dette:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ascand&mcat=c134

Dette er MYE bedre på alle områder, enten vi snakker byggekvalitet, termiske egenskaper eller tilleggsutstyr!

Med vennlig hilsen

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar

Absolutt ikke! Min siste pc ble bygget på det Lian-Li kabisset og du gjør ikke noe feil ved å velge det. Eneste jeg har å utsette på det (men det er bare pirk!) er at det ikke har egen skuff for hovedkortet. Dette er egentlig ikke nødvendig å nevne engang da det var en drøm å montere deler i dette.

Lykke til!

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...