Gå til innhold

Noen guilds som er godt i gang med AQ 20 og AQ 40?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AQ20 er greit, lite trashmobs, greie drops. På linje med ZG kanskje. Vil nesten påstå det er litt for lett.

 

Tok Skeram, Vem, Sartura, Fankriss, Huhuran og Twin Emperors på første timer etter at AQ åpna. Har etter det fått C'thun til phase2, og lekt oss litt med Ouro og Viscidus. Det rapporteres at phase2 på C'thun er noe bugga, folk kommer ut av Line of Sight for heals osv, evadebugs. Frem til Huhuran er aq40 lett, ingenting er spesielt vanskelig. Huhuran er derimot meget spesiell og i og for seg vanskelig. Økningen i vanskelighetsgrad fra Fankriss til Huhuran er for stor. Twin Emperors er litt taktikk, mest utførelse. 2. gang vi tok de gikk de ned helt uproblematisk.

 

Må si AQ var en positiv opplevelse. 2 nye instancer var akkurat det som manglet. Jeg er veldig glad bossene ikke er så aggro-sensitive som de er i BWL. Det eneste jeg har å utsette på aq40, er at det er helt idiotisk stort. Før du får mount tar det rundt et kvarter å løpe fra instance-entrance til Huhuran, og ca. 25 minutter opp til Cthun. Dog, mounts dropper greit hyppig på mobs etter Twin Emperors. Håp du er heldig. Ellers vil jeg påstå aq20 er litt for lite, de kunne med fordel ha gjort det litt vanskeligere, eventuelt lagt til flere bosser, gjerne også flere epic-drops.

Lenke til kommentar

Startet AQ 20/Aq 40 igår etter at wareffort endelig ble ferdig. Tok 4 første bossene i Aq40 og 4 første i AQ20, kjørte de sammtidig så gleder meg litt til å prøve Aq 20 og. Elsket AQ, det er en ny utfordring, og det trengte jeg skikkelig i wow nå. Hakke gjort annet enn å farma wsg og av osv siden Nef gikk ned :S

Lenke til kommentar

Tja. Første AQ40 raid endte med 1stk død Skeram, bugfamily og Sartura.. Hadde en accidental pull av Fankriss, han virket ikke så veldig vanskelig. Liker AQ so far, har fått meg mount også. (Anbefales å få seg mount ASAP) Har ikke vært så mye i AQ20, men clearet opp til Ossirian.

Lenke til kommentar
Noen guilds her som er godt i gang med AQ-instansene? Noen tilbakemelding/input på hvordan de er?

 

Evnt. noen som har noen nettsider med info om AQ?

5713282[/snapback]

 

 

det går helt fint.. første natt aq20 var åppna, var vi random grp fra 4bra guild. tok hele aq 20 ganske lett

Lenke til kommentar
tok AQ40 opp til C'Thun phase2 på første timern, til twin emps første kvelden, akkurat nå jobber vi på Viscidus. AQ20 er på farm seff

5719479[/snapback]

 

Okei. Det der høres veldig ekstremt ut, for å si det mildt. Hvilken guild og server spiller du på?

 

(Om du svarer Magtheridon så ler jeg.)

Lenke til kommentar
tok AQ40 opp til C'Thun phase2 på første timern, til twin emps første kvelden, akkurat nå jobber vi på Viscidus. AQ20 er på farm seff

5719479[/snapback]

 

Okei. Det der høres veldig ekstremt ut, for å si det mildt. Hvilken guild og server spiller du på?

 

(Om du svarer Magtheridon så ler jeg.)

5720065[/snapback]

 

Lukter Nihilum :hmm:

Lenke til kommentar

AQ åpnet på lørdag på min server, Balnazzar. Vi har tatt alt utenom siste bossen i AQ20 da vi har prioritert AQ40. Vi er opp til Huhuran, fikk henne til 4% i går.

 

Er det noen som vet om pets telles som en person blant de 15 da Huhuran er på 30%? Vi bruker nemlig Warlock-pets og Hunter-pets som en del av vår "wall" men jeg har veldig liten tro på at dette fungerer, da min felhunter ikke engang mister liv

 

(Huhuran går NED denne uka! :D )

 

Wreck, Edge of Eternity

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...