svas Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ringte NGTs kundeservice i forrige uke og fikk svar på 3 minutter... De HAR forbedret seg, det er det ingen tvil om, spørsmålet er om det er nok for kresne brukere 5713176[/snapback] Problemet mitt er ikke at de ikke svarer fort på telefon, men når det er så at de ikke holder hva de sier over telefon så må man ha det skriftelig. Hver mail frem og tilbake har minst én ukes forbruk av tid fra deres side og så får man ikke svar på spørsmålene man stiller heller. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Åh. Vel. Både Telenor og Combitel har ringt meg og sagt at de kan levere. Og sånn kapaks-søk viste at det var mulig å ha linje der. Men om folk stort sett er enig om at NGT er en felle og at jeg heller burde gå for noe annet, blir det vel Combitel... Som jeg ikke aner noe om. 5723190[/snapback] Bare gode erfaringer med Cobitel. Ingen bindingstid, de ringte meg flere ganger for å spørre om alt er i orden, nesten ingen ventetid i kø når jeg ringte dem. 5724891[/snapback] Så egentlig burde jeg bare glemme alle disse grimme erfaringene fra NGT og gå for Combitel..? (Etter at jeg har forhørt meg om det faktisk er mulig å få ADSL på en så lang linje. Kobberet er forresten ikke så veldig gammelt. Hele linja, fra sentralen og til huset, ble bytta for knapt fire og et halvt år siden.) Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Til Dere som har problemer med Nextgentel send mail til Morten Ågnes Markedsdirektør [email protected]. Resultat: umiddelbar reaksjon. Hver gang fått TELEFON tilbake! Han tar ihvertfall kundeservicen alvorlig. Hvis mange nok sender mail til han skjønner han sikkert hvordan situasjonen er. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Spørsmålene: er NGT bra? Hvordan er NGT i forhold til de andre alternativene? Er det noen ISP'er jeg burde ha sjekka ut istedetfor? Er NGT stabil og kjapp, med lav ping? (Har hørt supporten deres få mye tyn og kritikk i det siste. Jeg bruker sjelden support uansett (hva skulle det være til?), så akkurat det aspektet er ikke så heftig. Med mindre det er noe jeg har oversett.) 5713127[/snapback] NGT har ok priser/fart, men skal du noen gang ha kontakt med support tar det minst en uke å få svar via e-post, eller minst én halvtime i telefonkø. De gamle bestilte adsl hjemme nå, og valgte ngt mot mitt råd. Har ikke hatt annet enn problemer til nå. Både med levering, oppsett og regninger. 5713153[/snapback] Ikke ring til support, men til salgsavdelinga de kan svare på mange spørsmål de og. Og det er null kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå