Avean Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi begynner å bli en fast gjeng nå på ca 6stk som spiller hver dag. Hvis du er interessert i å bli med så ta dere en tur innom #bfme.battlefield.no på Quakenet. Dette er ikke akkurat en klan enda men ihvertfall en plass vi kan samles å diskutere taktikk Lenke til kommentar
Klevenffs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jepp, artig å ha en bra gjeng som kan samles om noen 2vs2 og eventuelt 3vs3. Så har vi Teamspeak kanal også Håper flere får øynene opp for dette kjempespillet! Kom en tur innom på quakenet Edit: Ser mange spør om vi spiller BFME 1 eller 2 når de kommer inn på kanalen. Vi spiller BFME 2 ja Endret 7. mars 2006 av Klevenffs Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ville styrt unna disse folka, er bare en stor gjeng med trøndere... Neida de er så søte så , så fort jeg har gidd nok til å stikke til elkjøp kommer jeg og tafser på dere Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Virker interesant dette kult dere har en TS server:D Hvis dt blir laget en klan så er jeg interesert i å joine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå