MagnusPS Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ok, dumt spørsmål, men; Hvilke program skal jeg kjøre det i? Får spørsmål om det, samt å lete etter riktig program på nettet (fant ingenting) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Du må brenne det ut på en CD og boote fra den. Bruk Nero eller hva du selv foretrekker. Edit: Du må altså velge å brenne det ut som image, ikke brenn fila direkte til CD'n. Endret 10. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
MagnusPS Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Ok, takk for svar! Skal se om jeg får gjort det imorgen. Edit: Snakket med Komplett sin support, og de anbefalte det samme som du sa, Smirnoff, nemlig og kjøre MemTest86. Forhåpentligvis viser dette om det er noe galt. Endret 10. mars 2006 av MagnusPS Lenke til kommentar
MagnusPS Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Kjører på med ett par "dumme" spørsmål til angående Memtest86, hehe. Hvordan kjører jeg testen igang? Er det noe spesielt jeg bør vite om denne testen, eller går det for seg av seg selv, mer eller mindre? Ingen spesielle ting jeg bør være klar over, eller som må til for å få kjørt testen skikkelig? Aldri gjort dette før, så alt er første gang for meg, derfor jeg spør såpass mye, hehe. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når du booter CD'n skal testen starte automatisk. La den kjøre noen timer, og se om det kommer noen feil. Lenke til kommentar
MagnusPS Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Problem løst! Endte med at jeg tok ut minnebrikkene (2x 1024mb), og testet en og en. Funket fint med begge to alene, og satt begge inn igjen, og dette funket også. Er nok en av portene på hovedkortet som er defekt, og som har skapt så mye trøbbel. Alt kjører helt fint nå hvertfall, og det har stått på i en god del timer nå, for å teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå