Gomleet Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei! Jeg lurer på hvor mye jeg skal stille opp volten (på cpu,ram osv.) og de andre tingene enn på cpu'n hvis jeg skal klokke min AMD Athlon 64 1,8Ghz 2800+ til 2,0Ghz 3000+ Takker for alle svar Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sikker på at det Athlon 64 du har? En 1,8Ghz Athlon 64 er en 3000+. Du skal ikke stille på volten hvis ikke du merker at prosessoren begynner å bli ustabil. Ellers er det diverse ting som bør stilles på før du begynner, anbefaler at du leser guiden. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Helt sikker , sto det når jeg kjøpt den og det står på everest.. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 HeltNils: Trådstarter har socket 754, ikke 939. Derfor er det en AMD Athlon 64 2800+, han har. Den kjører på 1,8 ghz. Til trådstarter: Du behøver ikke å stille opp noe på volt før systemet begynner å bli ustabilt. Ta en 5-10 mhz om gangen å se hvordan det går, med FSB. Husk å settte på RAM og PCI lås/dividerer. Lykke til Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Takk, var det jeg ville vite Fant ingen RAM og PCI lås/dividerer Endret 7. mars 2006 av Gomleet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå