ReFre Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Prøvde å installere internett på min mor sin laptop med Win NT. Gikk inn i TCP/IP inntstillingen, og klippet ut det som sto om påloggings-domene (hun er koblet til nettverk på jobben) og bruker (ja, vet at d var dumt gjort). Tok vare på informasjonen i en fil, og tenkte jeg kunne legge d inn igjen etter jeg hadde brukt internett. Når jeg nå prøver å starte maskinen og bruker hennes brukernavn og passord får jeg ikke logget på. Hvis jeg ikke får logget på med dette, hva skal jeg da bruke? Et eller annet brukernavn og passord må vel kunne brukes for å logge på maskinen? Kanskje de data-ansvarlige på jobben hennes har har adm. passord? Er litt desperat. Håper noen kan svare :wink: På forhånd takk for hjelpen Hilsen Refre Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 det finnes et program som du lager en bootable floppy av, starter opp og så kan du bytte passord. det heter nt password change eller noe sånt. er ikke helt sikker. edit: fant linken nå. Her er programmet _________________ Hva skulle man gjort om man aldri kverulerte? Specs: Asus P4B266-E, Intel P4 NW 1600@2133 mhz, 256 mb TwinMos DDR-ram, Western digital caviar 80GB 7200 RPM, Chieftech Dragon Big Tower Sølv,Hercules FDX8500LE [ Denne Melding var redigert av: eught på 2002-09-22 00:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå