TST Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var det igjen tid for å trekke frem forrige ukes beste leserbidrag. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Oi, jeg fikk beste leseromtale. Det hadde jeg aldri, aldri trodd Men som TST sier, så får jeg skrive litt mindre neste gang, men alikevel mer omfattende Men, keep up the good work. Både Gamer.no og leserne Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Oi, jeg fikk beste leseromtale. Det hadde jeg aldri, aldri trodd Men som TST sier, så får jeg skrive litt mindre neste gang, men alikevel mer omfattende Men, keep up the good work. Både Gamer.no og leserne 5715341[/snapback] Gratulerer! Også får jeg komentere leserinlegget da.. Du har så absulutt rett i alt du sier.. Og musikken, eller han som har skrevet musikken er genial! (Martin O'Donnal) Men gratulerer Sondre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Tusen takk for at vi nå kan se de 8 siste leseromtalene meget bra! Når fikk dere det på plass? EDIT: Mulighet for å kunne få en liste over alle leseromtaler, eller sortere produktforsider etter antall leseromtaler, kunne det vært en mulighet? Endret 8. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk for at vi nå kan se de 8 siste leseromtalene meget bra! Når fikk dere det på plass? Hyggelig å høre at det blir satt pris på. Det kom på plass i dag. Vi håper, og tror at det vil motivere ytterligere til å si sin mening om ulike spill. Mulighet for å kunne få en liste over alle leseromtaler, eller sortere produktforsider etter antall leseromtaler, kunne det vært en mulighet? Gode ideer. Vi får se hva vi får til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg