ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heihei Jeg vet det er mange slike tråder, men orket ikke bla meg gjennom alle for å lete etter et som passer til mitt bruk. Så: Grunnet at jeg driver med et prosjekt (sig.) så lønner det seg å ha digitalkamera, og da ganske greit, rundt 4Mp tenker jeg meg. Er ikke jeg som skal kjøpe det, modern må nok punge ut hvis hu gidder Men det jeg er ute etter er anbefalinger av digitalkameraer med Minimun 4MP, ikkeno sånn billigmerke, men det skal være billig til å være bra hvis dere skjønner Lurer på merkene: Canon-Bra kvalitet, aight? Nikon-Skal være veldig bra kameraer? HP-Hørt mye dårlig om disse, stemmer det? Så om dere kommer med en link til kameraet(må nok være digitalt, ikke speilrefleks, blir litt dyrt.. ) og kanskje noen erfaringer hvis du har vært borti det før så hadde det vært kjempefint! Så nå er det å mase på modern, hu sa at vi gjerne skulle hatt det, så det er da noe Mvh Øyvind Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Canon Ixus 50 - 2.298 kr. Nikon P2 - 2.337 kr. Minnekort (SD) 1 GB - 458 kr. Canon Ixus 50 tar jo gode bilder, men er jo på vei ut nå siden Canon Ixus 55 har kommet, men 50'en tar like gode bilder, men har en litt mindre skjerm. (0,5"). Nikon sitt nye P2 kom jo best ut i test og den har jo også WLAN hvis du får bruk for det. Nikon sitt P2 tar også veldig gode bilder. Har regnet ut at du får en av disse kameraene pluss en minnebrikke på 1 GB til under 3.000 kr. inkl. frakt og andre kostnader. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Takk for svar du! Skal forhøre meg med mamma om det.. Ser greit ut, virker greit utifra specs og=) Keep em coming Øyvind Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Les flere tråder, og søk gjerne på kameramerker. Det er mange tråder om slikt fra før, og du gir oss heller ikke mye å gå etter av preferanser, bruksområde og lignende. Slike tråder som vitner om ren giddesløshet vil stenges uten forvarsel heretter. Akkurat nå er de 10 første postene om hjelp til kamerakjøp. Hvor vanskelig kan det da være å finne tips? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg