Gomleet Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei! Jeg har et ikke så stort problem, men det er plagsomt. Det er at under oppstart så starter det automatisk en memory test hver gang jeg starter opp Mens hvis ikke testen kommer eller hvis den er ferdig må jeg presse F1 for å fortsette Dette er jo veldig plagsomt da, at man ikke bare kan starte pcn og gå på dass imens så er den i windows når du er tilbake Har et Abit KV8 Pro Socket 754. Vet dere hvorfor den tester det hele tida eller hvorfor jeg må trykke F1 for å komme videre i oppstarten? Veldig takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sjekk innstillingene i BIOS. Eventuellt prøv ny BIOS. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Har sjekka BIOS instillingene men har ikke funnet noe Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 kanskje bios-batteri er flatt Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Er du sikker på at det ikke står noe om Quick POST eller lignende et sted i BIOS? Hvis du finner det så må du enable Quick POST, ellers kjører den en fullstendig POST med minnesjekk. POST = Power On Self Test. Endret 7. mars 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg fant bare no Post PCI og Post IDE men det her jo ikke noe med ram og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå