Dimm Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 en kompis hadde et uhell med sin PSU (den som følger med i et Chieftec kabinett) og den vil ikke gi strøm/spenning til hovedkort eller andre komponenter, så jeg skrudde den opp for å skifte sikkring, men jeg fant ingen (av den typen som ser ut som en glass sylynder), så jeg lurer på om noen vet hva som er galt med psu'en eller om de bruker en anna type sikkring som jeg ikke er kjent med... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 00:00, skrev Dimm:en kompis hadde et uhell med sin PSU Det var ikke tilfeldigvis den røde knappen bak? Nå trenger det jo ikke nødvendigvis være sikringene som har gått - kan like godt være noe annet. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 det er ikke "den røde knappen bak" de fleste PSU'er har jo sånn smeltesikkring, så jeg lurer på om noen har hvert borti en anna type sikkringen eller et lignende problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå