yo_flo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hei på dere... er det noen som har bestilt denne pcen fra psdata: http://www.psdata.no/ps.asp?it=125383&mlevel=090200 er dette et bra valg? skal brukes til: spill, musikk, film, bilder og internett... er bluetooth wlan bedre enn vanlig wlan? hvordan er støyen og batterilevetiden på denne?? irriterer meg at det står så lite om den.... og er det noen som har erfaringer med psdata.no?? takker for svar! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har mange erfaringer med psdata.no og alle er gode, bestiller altid derfra selv om det jeg skal ha er billigere enn andre steder fordi jeg vet at dette er ordentlige folk! Her er det litt mer om det, men er enig med deg. Det manger konkrete speccs! Men den virker jo bra Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den har bluetooth i tillegg til wlan. Du har misforstått litt yo_flo Det er en stor tråd om Asus A6Ja her på forumet. Der finner du mer info. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 ok... takk for svarene folkens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå