eberland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Halloen Jeg lurer på om nooen kan anbefale komplette pakker med både printserver, NAS og acesspunkt. Hva trenger jeg? Hva passer sammen? Jeg kunne også tenkte med en multifunksjon skriver, men har funnet ut at på nettverk funker kun printer.. Har i dag: Laptop, usb hub, usb printer, usb scanner, usb harddisk, D-Link trådløsrouter med switch. Kan jeg bruke noe nav det jeg har fra før er det bra, men er på jakt etter hvike oppsett som virker for DERE der ute ? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sjekk ut Asus wl500g deluxe. Genial "trådløs router" som kjører linux og har 2 usb 2.0 porter som du kan koble til hva du måtte ønske:) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 jepp - har hatt denne i kikkerten. Dumme er jo at den ikke skriver til NTFS (Linux...) Kan se ut som om dette gjelder for alle andre enheter også.. Noen som har erfaring med rpinter koblet til denne?? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har lillebroren, wl500g, og der fungerer printerserveren helt ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå