MrLee Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 kan ikke se den siste handlevogna Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Oi, her da: Handlevogn Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Men jeg ser at AM2 kommer i Mai, det er jo perfekt, men så er det jo Conroe, når kommer det? Har jeg valget mellom like gode CPU'er med lik pris fra AMD og Intel, så heller jeg mot Intel... Og G80 skal komme i Juni har jeg hørt. Jeg kan vente en ekstra måned for ny teknologi Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Hmmmm... Hvis Conroe kommer i Juli, så kan jeg kanskje vente, men det er fortsatt nesten 2 måneder... Bah, noen ganger hater jeg dataindustrien Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Da har jeg oppdatert handlevogna med AM2 komponenter. Jeg forventer at prisene skal gå ned til AM2 blir sluppet. Handlevogn Det er ikke sikkert at jeg bruker så mye på data, så det kan hende at jeg gjør forandringer når den tid kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå