Joey444 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har bestilt noen deler fra komplett og etter en stund merka eg at eg hadde glemt å bestille noe. Pakken er ikke sendt enda fordi en av delene får de ikke inn før den 25. Kan jeg legge til noen deler på samme ordre? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Sakset fra Komplett sine "Ordrer" side; - Merk: Du kan ikke legge til varer på åpne ordre. Du kan istedenfor slette alle varene fra ordren, og så legge inn en ny bestilling. - Lenke til kommentar
tos Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hvis du ringer salgsavdelingen så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Så lenge ordren er "Åpen" og ikke ligger under "leverte ordre" så går det bra å gjøre som "snesoey" over sier. Hvis ordren ikke er sendt, og har status "plukkliste" under leverte ordre, er det for sent (hvis du ikke ringer dem da). Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-09-22 00:12 ] Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 00:11, skrev Sveinl:Så lenge ordren er "Åpen" og ikke ligger under "leverte ordre" så går det bra å gjøre som "snesoey" over sier.Hvis ordren ikke er sendt, og har status "plukkliste" under leverte ordre, er det for sent (hvis du ikke ringer dem da).Sveinl._________________<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-09-22 00:12 ]</font> Hvordan kan jeg skjekke det da? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvis du logger deg inn på kontoen din, skal det være en "knapp" som det står "ordrer" på. Der skal det stå status på ordrene dine :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå