olat84 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei! Er den lykkelige eier av en splitter ny Dell Inspiron 6000. Men når jeg urfer rundt på nettet hender det noe merkelig. Sider som før har vist bilder, viser nå plutselig få eller ingen. Etr eksempel er www.cdon.com. På den første siden, hvor man velger land, kommer de repektive lands flagg som regel opp. Men ikke hos meg.Kun EU og DE vises hos meg, de andre ser jeg bare navnet på. Dette skjer og inne på selve siden, der noen cover og slikt ikke vises, mens noen vises. Og så her vises kun bildetekst uten bilde. (Bilde "nærkampleksjon). Lurer på om det kan komme av en feil i internet explorer. Har ikke forsøkt med andre nettlesere enda (jada, vet jeg burde gjort det). Også på Finn.no dukker samme problemet opp. Jeg går inn på Eiendom, da skal det i prinspiiet komme opp to bilder under Ukens bolig og Ukens utvalgte. Her får jeg bare opp "Nettleser støtter ikke denne funksjonen!". Håper noen har noen fixe svar på problemet mitt! Min versjon av Iexplorer er 6.9.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519 hvis det hjelper noe. Ola Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Prøv med firefox. Søk etter spyware på pcen, for eksempel med ad-aware. Lenke til kommentar
FanTazY Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Som sagt tidligere i samtalen her, Bruk firefox. jeg synes firefox er bedre, enklere å bruke og mer oversiktilig. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Eller Opera. Det er et annet alternativ. Selv synes jeg ikke så mye om designen på Firefox og velger derfor Opera. Jeg synes også Opera er mer intuitivt. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Leser dere norsk? Jeg spurte ikke etter anbefalinger av ny nettleser, jeg spurte om noen visste hva som var galt! Ellers takk:) Lenke til kommentar
berxter Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Splitter ny pc eller noen uker gammel? Første råd når IE begynner å tulle med visning av bilder pleier å være tømming av tempfiler, history, cookies osvosvosv, Et glimrende program til å renske ut er Crapcleaner (google ccleaner) Bernt K Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Selvsagt leser vi norsk Men det var bare et forslag. Jeg har hatt diverse ymse problemer med IE selv, som bare løste seg helt av seg selv. Andre nettlesere derimot har jeg ikke hatt noen problemer med. Det var grunnen til at jeg bare anbefalte en. Men som berxter sier kan det være lurt å renske opp litt i diverse tempfiler osv. Men om det ikke virker ville jeg bare ha skiftet nettleser. Jeg ville ikke brydd meg med IE. Det er også derfor jeg vet så lite om IE da. Så, jeg beklager at jeg ikke kan være til noen stor hjelp. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Heh, er det noe med Internet Explorer som faktisk fungerer? *mumbler noe om største søpla og sikkerhetshull som noensinne er laget* Kom deg over på Firefox du, og nyt friheten. :-) (Jada, kan lese norsk jeg og ). . Lenke til kommentar
tomahenr Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Heh, er det noe med Internet Explorer som faktisk fungerer? *mumbler noe om største søpla og sikkerhetshull som noensinne er laget* Kom deg over på Firefox du, og nyt friheten. :-) (Jada, kan lese norsk jeg og ). . 5717080[/snapback] hehe, har prøvd firefox i et par uker nå, å har kommet fra til at jeg ikke liker det. skifta hær om dagen til Opera - å må si at det er den beste Internett leseren jeg har prøvd Opera Rock On! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå