Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syns også den er bra. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 7th Heaven er som om Flanders familien (fra Simpsons) skulle hatt sin egen serie, redigert av Ned Flanders. Hi-diddeli-no-thanks! Det er mere stimulerende å se maling tørke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Bare så det er sagt, familier med en far som er prest er ikke sånn In Real Life Men serien er vel helt OK. Jeg liker den ikke, men er en del digge jenter i den Endret 3. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen veldig konservative kristne familier vil jeg nok tro at kanskje er enda værre enn familien i 7th heaven. Jeg synes uansett det er veldig festligmed alle disse overdrivelsene. Som feks at alle som sagger vil ende opp i fengsel osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Off topic: Nå er det en i USA (?) som har blitt fengslet for sagging å da Men uansett dere overdriver med de overdrivelsene som dere sier, så mye er det ikke. Greit at dem går over streken et par ganger osv, men ikke mere enn det. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare så det er sagt, familier med en far som er prest er ikke sånn In Real Life Men serien er vel helt OK. Jeg liker den ikke, men er en del digge jenter i den 9630105[/snapback] Hater serien jeg, men Jessica Biel er jo med Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Et ufattelig kjedelig program skjønner ikke at noen i det hele tatt gidder å se på det.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå har folk forskjellige smaker, også en grunn til at dem fikk lov til å lage 11 sesonger av serien. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg trenger helt alvorlig de moralprekene jeg kan få, og da er 7th Heaven svært aktuell. Hvor ellers hadde jeg lært at prestedøttre alltid er smokin'hot. Og er de litt opprørsk, så er de lett med på sodomi. Lenke til kommentar
Rosie Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 7th Heaven er jo ment å være en familievennlig serie hvor alt ender bra og moralprekener er hverdags. Men jeg synes serien er søt og koselig (ser bort i fra sånne 'kyssing fører alltid til sex og barn født utenfor ekteskap' og 'en røyk fører alltid til narkomani'), og syns den er litt sånn feel good-serie om en familie som står sammen i tykt og tynt. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 7heaven er det kvalmeste jeg noen gang har sett. Og det skal liksom reflektere en virkelig families liv.. WTF? Lenke til kommentar
Eivar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 7th heaven er jævla bra da!! skjønner meg ikke på dere... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 7th heaven er noe forbanna drit. Noe av det mest kjedelige på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå