ttt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Syns det er ein heilt grei serie eg. Heilt greit tidsfordriv. Bruk av kristne verdiar og moral plager ikkje meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Helt grei serie egentlig, men blir så kjedelig at jeg ikke gidder å se på den. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det er serier som denne som gjør at jeg mister all tro på menneskeheten. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det er serier som denne som gjør at jeg mister all tro på menneskeheten. 6751913[/snapback] Fordi de er amerikanere eller fordi de er kristne? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 7h heaven er søppel. 6747491[/snapback] You said it! :!: Jeg har sett på det noen ganger og det er ikke akkurat positive meninger jeg sitter igjen med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hva skjer egentlig? Har serien startet om igjen? Har ikke fått sett det på en stund så jeg skjønner ingen ting da de viste en av de første episodene i går Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 TV2 pleier å ha følgande sendeskjema på seriar: Sesong 1 -> Sesong 2 Sesong 1 -> Sesong 2 -> Sesong 3 Sesong 1 -> Sesong 2 -> Sesong 3 -> Sesong 4 Sesong 1 -> Sesong 2 -> Sesong 3 -> Sesong 4 -> Sesong 5 Sesong 1 -> Sesong 2 -> Sesong 3 -> Sesong 4 -> Sesong 5 -> Sesong 6 Tar altså ein evighet før dei når slutten. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette er helt klart amerikansk kristen propaganda! Jeg blir kvalm av sånt, my fordi jeg selv har opplevd å vokse opp med en rekke overbærende kristne i min familie. Det kan virkelig føles som et fengsel. Og ja jeg hadde rusproblemer en stund men det var mye for å flykte fra nettopp de folka som maste om å "hjelpe" meg. Til slutt kom jeg ut av det selv en dag uten hjelp fra noen. Det handler om en selv og ikke masse kristne verdier. Ha tro på deg selv først og fremst! Derfor er denne serien med på å skape faktisk det jeg ville kalle negative verdier, ikke fordi de er kristne men fordi de er nærmest facistiske. Fundamentalister finnes i alle farger og klær.. Ned med 7th Heaven! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 TV2 har begynt på sesong 1 igjen, for de har vist ferdig sesong 10 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Haha, det er jo de første sesongene som er morsomst Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sesong 11 kommer på TV2 i løpet av neste år. Tar sikkert en stund.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 håper siste epsisode ender med Muder & Suicide, at faren tror han har hørt guds stemme og må rense hele byen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Enig med RougeAlien. De prøver å skape en urealistisk perfekt verden ingen kan leve opptil eller som hører den menneskligenatur til. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 De er jo langt fra perfekte, og de tar opp mange teamer. Ser ikke hva som er så "galt"... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 De er ikke perfekte, men de er perfekte på den måten at de ikke er perfekte Uansett om de tar opp mange temaer så løser dem det på en, en måte som kommer naturlig for veeldig få familier mener nå jeg. Når jeg ser på det så ler jeg stadig vekk over hvor tragiskt det er. "åhh vår 14år gamle sønn kysset en jente nå må vi gi han husarrest" Tæhæ. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan løser de tingene da? Husk at det er i USA Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fins vel ikke ett svar på det. Det er bare, jeg har aldri møtt noen som har såpass forhold til foreldrene sine, gud eller familien. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 "Fantastisk"! Nå har de begynt helt på nytt igjen i tv2 med 7th Heaven.. AARGH! Dritt! Nå er alle små igjen og skuespillet er dårlig.... Greaaaaaaaat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå