Gå til innhold

7th Heaven - hva syns du?

Anbefalte innlegg

7th Heaven ruuler hovedgata :w00t:

6124935[/snapback]

Dette er det en venn av meg som har skrevet!

Men dette er min mening, denne serien syns jeg er bra og fin!

Ja det er en kristen familie, men den viser jo at ikke alle er perfekte. Dessuten er det fint hvordan de ordner opp og hjelper andre mennesker.

Kall meg gal, men jeg tar opp serien hver dag:) :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7th Heaven ruuler hovedgata :w00t:

6124935[/snapback]

Dette er det en venn av meg som har skrevet!

Men dette er min mening, denne serien syns jeg er bra og fin!

Ja det er en kristen familie, men den viser jo at ikke alle er perfekte. Dessuten er det fint hvordan de ordner opp og hjelper andre mennesker.

Kall meg gal, men jeg tar opp serien hver dag:) :cool:

6125080[/snapback]

Du er gal :D

Lenke til kommentar

Ja den serien der ja :roll:

Jeg hater slike serier. I slutten av hver eneste episode er det et familie "problem" som blir løst. Tragisk. Det værste er at jeg tviler på at foreldre lærer noe fornuftig som de ikke vet fra før av.

Ene episoden jeg så var når han mellomste gutten i familien ble med kameraten sin på fest og drakk punsj han trodde var alkoholfri. Det ble jo den drama filmen ut av bare det.

Hvis de er så kristne så vet dem vel at Jesus gjorde om vann til vin for en grunn :)

Lenke til kommentar

Jeg husker godt episoden der han de massive øyebrynene sto sammen med noen kompiser i skolegården og var ganske så uskikkelige. De rakk tunge til hverandre, trakk hverandre i fingrende og var veldig rampete. Men så - tenke seg til - viser mr. øyebryn fingern til de andre mens han smiler og ler! Inn til rektor, snakk om utvisning, sjokkerte lærere og desto mer skuffede foreldre, grining, being, og en stor familieklem på slutten av episoden.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg husker godt episoden der han de massive øyebrynene sto sammen med noen kompiser i skolegården og var ganske så uskikkelige. De rakk tunge til hverandre, trakk hverandre i fingrende og var veldig rampete. Men så - tenke seg til - viser mr. øyebryn fingern til de andre mens han smiler og ler! Inn til rektor, snakk om utvisning, sjokkerte lærere og desto mer skuffede foreldre, grining, being, og en stor familieklem på slutten av episoden.

:thumbup:

6125316[/snapback]

Altså i noen familier og lignende vil man kanskje ikke at ungen skal drikke - og denne episoden synes jeg selv er veldig bra.

Det er bra med familie liv!! :mad::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Tråkit! Ingen Handling og dårlige Skuespillere. SANGEN GÅR MEG PÅ NERVENE! :(

6742840[/snapback]

Jepp... Vær setning til hverandre slutter med I love you... ARRRGH!!

Det er grenser ass! Serien handler jo ikke om annet en at "the super family" hjelper andre og det ender med alt går supert, kjærlighet(!!)... Og når vi snakker om kjærlighet i den serien, fytti fakkern! You know what I mean!

MEN! Det som irriterer meg ALLER mest på den serien er de to tvillingene, ved navn Sam og David tror jeg... Atlså, de er unge, men allikevel. Skulle tro de hadde sett manus for første gang i hver scene på et ark som de viser idet de filmer... Blææærhk!

Men serien er nok populær uansett hva vi mener... Man må innrømme at den har en viss sjarm innerst inne til tider :)

post-81802-1156537979_thumb.jpg

post-81802-1156538133_thumb.jpg

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Alle personene i serien er lissom helt perfekte. De gjør alltid det rette, og alle ser helt perfekte ut.

Og jeg synes det er altfor Amerikansk. Det var en episode om en soldat i krigen i Irak. På slutten sto det om at han sloss for kampen mot terrorister og sånn. Og at han døde for landet sitt.

Det virker nesten som republikanerne i Amerika har betalt serien for å støtte krigen i Irak med å gi seerne ett flaskt inntrykk av hvorfor Amerika angrep midtøsten.

Og man tror at sånn er alle familier akkurat sånn som de i serien.

Det eneste jeg synes er bra, er at alle vokser og forandrer seg. i starten var han Simon en liten baby, nå er han voksen mann.

Jeg blir kvalm av å se på bildene.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Alle personene i serien er lissom helt perfekte. De gjør alltid det rette

Der tar du nok temmelig feil. :)

6747026[/snapback]

Ja, forsåvidt, men eit normalt hendelsesforløp i serien er at alle har eit problem av eit eller anna slag, gjerne ein konflikt med andre mennesker og når slutten nærmar seg er alle gode vener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...