Gå til innhold

7th Heaven - hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en episode i går, da de drev å snakket om at Mary hadde hatt en "voksenforhold?". Ble litt usikker på hva jeg skulle svare da søskenbarnet mitt lurte på hva faen det var?

Alle ungene i huset dater og har et "forhold" til noen, men når Mary har et "voksenforhold" er det fult kjør?

Har Mary hatt sex:-O?

Lenke til kommentar

Da betyr det vel at de gjør mere enn å holde hender og småkysse i smug.

Du skal nok se at det hele ender opp med en moralsk seier om å ikke ha sex før ekteskap til slutt. Hun får sikkert en unge som blir dødfødt, så kan pappa Prest si at "Det var ikke Guds vilje, Mary" og det er den trøsten hun får.

Også nikker alle de konservative kristne i USA i takt og sier "tut tut tut tut".

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Veldig kjedelig. Ser heller på at mamma lager middag enn å se på 7th Heaven.

5714586[/snapback]

Ja heller det enn å måtte se når de skal lage maten til en eller en annen kristen høytid og så krangler de om hvem som skal lage maten osv bla bla bla, jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hehe 7th heaven ja.

Kvalitetsprogram delux.

må innrømme at jeg har sett noen episoder selv, mens jeg venter på macgyver,

og husker spesiellt den episoden, der hu eldste hadde drukket en øl, og kommet for sent på jobb noen ganger.

Så tok de å sendte henne til Alaska, for å bli disiplinert av bestefaren eller noe. Noe av det mest kaldhjertede og brutale jeg noen gang har sett.

Får en til å lure på hva som ville ha skjedd hvis de fant en av unga, i senga til foreldra skitfull med en eller ei, mens de har "adult relations"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...