bjarne88 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Feil post ! JA. 14 Endret 8. mars 2006 av bjarne88 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Alba > Biel all the way! Men dette vart veldig off-topic. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 For å være så kristne unger så finner de på mye faenskap..... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg så en episode i går, da de drev å snakket om at Mary hadde hatt en "voksenforhold?". Ble litt usikker på hva jeg skulle svare da søskenbarnet mitt lurte på hva faen det var? Alle ungene i huset dater og har et "forhold" til noen, men når Mary har et "voksenforhold" er det fult kjør? Har Mary hatt sex:-O? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Da betyr det vel at de gjør mere enn å holde hender og småkysse i smug. Du skal nok se at det hele ender opp med en moralsk seier om å ikke ha sex før ekteskap til slutt. Hun får sikkert en unge som blir dødfødt, så kan pappa Prest si at "Det var ikke Guds vilje, Mary" og det er den trøsten hun får. Også nikker alle de konservative kristne i USA i takt og sier "tut tut tut tut". Endret 9. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Tror nok ikke det, Bitex. Endret 9. mars 2006 av Stine Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg synes det er helt tragisk!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Veldig kjedelig. Ser heller på at mamma lager middag enn å se på 7th Heaven. 5714586[/snapback] Ja heller det enn å måtte se når de skal lage maten til en eller en annen kristen høytid og så krangler de om hvem som skal lage maten osv bla bla bla, jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sweet! Tydeligvis har jeg gått glipp av en liten perle i TV-søppelhaugen. Må få med meg noen episoder av dette, helt klart Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe, eller kanskje det er like kjedelig som å se maling tørke på veggen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Ganske morsom serie, burde vært sendt på alle arabiske tv-kanaler Endret 10. mars 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Han gutten har lyst hår og MØRKE øyebryn. Kjempeartig. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hva med hu minstejenta. Er hun mulat elns? Hun passer liksom ikke inn blant resten:-/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) jeg syns det er dønn skjedelig! det er skremmende at forreldrenne må bestemme hvem ungene skal være "ilag" med. rett og slett ræva! edit: skriveleif Endret 11. mars 2006 av M.F. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Sikkert det hemmelige barnet til prestekona og en av spillerne på det lokale basketballaget. Bare vent, det kommer nok fram i dagen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hva prater du om egentlig, Bitex? Har du i det hele tatt sett på? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vel, jeg synes 7th heaven og MacGyver bør bytte sendetid Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hehe 7th heaven ja. Kvalitetsprogram delux. må innrømme at jeg har sett noen episoder selv, mens jeg venter på macgyver, og husker spesiellt den episoden, der hu eldste hadde drukket en øl, og kommet for sent på jobb noen ganger. Så tok de å sendte henne til Alaska, for å bli disiplinert av bestefaren eller noe. Noe av det mest kaldhjertede og brutale jeg noen gang har sett. Får en til å lure på hva som ville ha skjedd hvis de fant en av unga, i senga til foreldra skitfull med en eller ei, mens de har "adult relations" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå