xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Denne serien er så fantastisk dum at det er skremmende, men dæven så morsomt det er. "Likte" de gamle episodene, de som går på TV 2 nå for tiden, men når de nyere episodene kom, etter 9/11, Afghanistan og Irak, så sluttet jeg å se på det. Da ble det vel over patriotisk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Boooring.. Det er så sinsykt kjedelig.. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ble helt satt ut i dag. MARY HADDE HATT "ADULT RELATIONS" ! Jeg har mistet ALL tillit til Mary nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 7th Heaven er kristen-propaganda på sitt værste, men jeg skal innrømme at jeg har sett noen episoder.. Nå har ikke jeg sett noen særlig nye bilder av Ruthy, men jeg trur hu blir ganske heit med åra Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det ikke i denna serien Jessica Biel er? Ho ble jo nettopp kåret til verdens mest sexy kvinne... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Er det ikke i denna serien Jessica Biel er?Ho ble jo nettopp kåret til verdens mest sexy kvinne... 5715226[/snapback] Hun ble sakte men sikkert skrevet ut av serien pga. hennes "stil". Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det ikke i denna serien Jessica Biel er?Ho ble jo nettopp kåret til verdens mest sexy kvinne... 5715226[/snapback] Hun ble sakte men sikkert skrevet ut av serien pga. hennes "stil". 5715323[/snapback] Ajajaj, da gidder jeg ikke se på den mer;) Passa kanskje ikke helt for kristen-Amerika å ha med en som ho nei. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hu spilte i Texas Chainsaw Massacre... hu ødela hele skrekk opplevelsen for min del... Jeg klarte ikke å bli skremt når hu løp avgårde med den våte toppen sin, og hadde Chainsaw mannen rett bak seg... eneste jeg så var våte pupper som hoppet opp og ned.... opp og ned... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Så sant, Propaganda, så sant... Jeg har sett et par avslutninger av noen episoder i 2004 etter at jeg var ferdig med avisrunden. Det var litt typisk amerikansk, må jeg si. I de fleste av amerikanske seriene jeg har sett, har alltid foreldrene vært redde for at barna skulle ha sex før ekteskapet. Det er altså den fordommen jeg har om Amerikas foreldre - de er paranoide, overbeskyttende galninger. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Den er litt i overkant kristen. Men det er faktisk OK tidtrøyte, har sett en episode nå og da sånn helt tilfeldig. Den kristne moralen gjennomsyrer alt. Men så er det ikke vår kyniske, antireligiøse gruppe den er beregnet på heller. Jeg så en episode for ei stund siden der mora fant en hasjsneip ved inngangsdøra. Det var selvsagt stor ståhei, og tilfeldigvis så den nye kjæresten til minstedattera ut som en skikkelig hasjfreaker, og oppførte seg skikkelig ekkelt i tillegg. Men guess what! DET VAR IKKE HAN SIN LIKEVEL! Det var den eldste broren i huset, som røkte hasj EN gang for å slappe av etter lange jobbkvelder. Og resten av familien begynte selvsagt og storgrine, mora var helt knust, de hadde familiemøte der foreldrene sa "Oh my god, what did we do wrong?". Så der fikk de virkelig hamra inn budskapet om at Hasj er ondt, og leder til heroinmisbruk umiddelbart, SAMTIDIG som budskapet om "Ikke døm andre etter utseendet" også kom inn. Og selvsagt rømte den eldste sønnen til KIRKA for å be. Og så kom den nye freakerkjæresten i kirka med dress og slips og alle lo og tilga han. Nå kaster jeg opp snart. 5714558[/snapback] Haha! Dagens. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg elsker 7th heaven jeg da. Så på fra begynnelsen av, da TV2 først viste serien for mange år siden.. Det er vel bare siste sesongen som ikke har blitt vist på TV2, gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Uff... Denne serien er så enormt fælt og alt. Når lillesøsteren min på 10 år kommer hjem fra skolen, slår hun på 7th Heaven hver eneste dag. Hun har sikkert sett hver episode. Det verste er at når jeg kommer hjem, så sitter hun der og ser på det elendige dritten. Og det verste er at jeg er ekstremt motstander av både Kristendommen(Jeg er Athist BTW) og USA. Så jeg blir ekstremt fornærmet av dette. Det verste er at lillsøstra mi blir påvirket av det, hun ber hver eneste gang til Gud før hun legger seg, bare pga. de på tv gjør det... Dette burde bli avlyst, og sendt alle episodene til muslimene sånn at de glemmer Muhammed kariakturene. Du skulle bare vite hvor mange krangler over TV kontrollen det har oppstått pga. det elendige programmet. Endret 7. mars 2006 av Bjørn_Ole Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er en grunn til at det går på dagtid...daytime television er bare for å fylle programmet slik at hjemmesitterne skal slippe å se på "snøvær". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 7th Heaven er som Full House, bare at det ikke er "morsomt". 5714226[/snapback] :!: HAhaha! Her måtte eg le altså. Møkk tv.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er en grunn til at det går på dagtid...daytime television er bare for å fylle programmet slik at hjemmesitterne skal slippe å se på "snøvær". 5718779[/snapback] Det er det programmet som dukker opp hvis jeg skrur på TV'en før jeg drar på jobb. Blir stort sett bare sittendes å måpe. Heldigvis begynner jeg 1 på jobb i dag Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det ikke i denna serien Jessica Biel er?Ho ble jo nettopp kåret til verdens mest sexy kvinne... 5715226[/snapback] No, no, no, det kan ikke stemme? Jessica Alba ble kåret! Se bildet avataren min No offence. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jessica Biel danker ut Alba any day! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jessica Biel danker ut Alba any day! 5720939[/snapback] Sikker? Neppe ! AskMen.com - Jessica Alba. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Eg blir dårleg av 7th Heaven, makan til moralistisk serie skal du leite lenge etter. Det finnes fleire seriar basert på kristne verdiar, men denne er så ekstrem. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det ikke i denna serien Jessica Biel er?Ho ble jo nettopp kåret til verdens mest sexy kvinne... 5715226[/snapback] No, no, no, det kan ikke stemme? Jessica Alba ble kåret! Se bildet avataren min No offence. 5720897[/snapback] Nå tuller du med hodet mitt, Jessica Biel ble kåret til "Verdens mest sexy nålevende kvinne" av Esquire i 2005. Link I rest my case Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå