Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 har en fujitsu siemens amilo a1630 som fryser under oppstarten, går inn i i menyen der du kan velge mellom sikkermodus, normalt modus og de andre valgene jeg jeg får der. når jeg velger et av de valgene så bare stopper pcen, og den reagerer ikke. skal prøve og forklare hvordan det skjedde: skulle til og spille css for et par dager siden, dette gikk ikke norman brannmuren med på, og ga meg ca 1000 av de valgene du kan velge og avslå og godkjenne, har ikke hatt dette problemet før, og tok da og gjenoppretta pcen til en tidligere dato, men da ville ikke nettet funke så jeg skulle da gjenopprette den tilbake til den datoen jeg hadde fra før. Gikk inn i boot meyen (det er denne menyen som fryser nå), og trykka på "sikkermodus med nettverk" istedenfor vanlig sikkermodus som jeg vanligvis velger, når den starta s.modus med nett, så stoppa den helt og jeg måtte trykke på av knappen så den slo seg av. nå stopper den i boot menyen og jeg kommer meg ikke videre derfra. specs: amd athlon 3700+ 2,4ghz s.754 1024mb ram 100gb hdd ati mobility radeon 9700 kjøpte den i april, så jeg har jo enda garanti så hvis ikke det er en enkel måte og fikse problemet mitt på så sender jeg den til service verksted Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Prøv reparasjon av Windows. Prøv en annen brannmur som Zonealarm eller Sygate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Prøv reparasjon av Windows. Prøv en annen brannmur som Zonealarm eller Sygate. 5712743[/snapback] hvordan foretar jeg en reperasjon av windows da?? skal huske og prøve de brannmurene når jeg får pcen til og funke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå