Hansulu Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Det er enkelte plasser på webben jeg sliter med å streame video som feks nrk nettradio, tv2 webtv osv. jeg har prøvd å vente men det kommer bare melding om at den prøver på nytt om og om igjen. Det er windows mediaplayer som sliter disse plassene, men enkelte plasser fungerer den. Har windows media player 10. Prøvde å installere media player 9 men fikk ikke avinstallert 10ern Endret 7. mars 2006 av hanstefan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan det være en brannmur som lager trøbbel? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Takk, brannmur var det skulle kanskje tenkt på det selv.. hvordan åpner jeg for at jeg kan spille av med windows brannmur? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Fant ut for du som lurer. Du kan gå inn på innstillinger for brannmur og gå på unntak: legg til programm: windows media streamer er unntaket Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg anbefaler at du bytter ut brannmuren i windows med for eksempel Zonealarm eller Sygate, siden brannmuren i Windows ikke er sikker og lager mye trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå