Entmaster Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg lurer på om noen vet om en complier til c++, helst gratis, uten om Bloodshed Dev-C++. Den virker nemlig ikke helt feilfritt hos meg Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 samme hvilken "complier" du bruker når realiteten er PEBKAC. Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) okey, den skjønte jeg... hehhh... kunne ikke forklare det nærmere? jeg vil gjerne få tips om compliere som har innebygt IDE. *fler enn 14 "relevante tegn* Endret 6. mars 2006 av Entmaster Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 vanskelig å skjønne ting når en ikke leser manualer eller vet å bruke gåggel Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Microsoft har en gratisversjon av Visual C++ ute her: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/visualc/download/ Det er etter min mening det beste gratisalternativet for Windows. Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Microsoft har en gratisversjon av Visual C++ ute her: 5713165[/snapback] men kan en complier til visual bruker til vanlig c++ da? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jepp, og for windows er den det beste alternativet (naturlig nok, da ms vet om alle mulige greier som kan brukes til å kjøre og optimalisere for windows) Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nå ringer jeg til Linuxpolitiet! Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 bah, bruk GCC/MinGW og portable biblioteker (GTK, QT, WXWindows .. etc.) - da lager du automagisk programvare som fungerer både på Wintendo, Lollix og Mac-in-tosk Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ikke noe i veien for å bruke portable biblioteker med MSVC++ heller. Du får også et enkelt og bra IDE sammen med en glimrende kompilator som er anerkjent for å være mye bedre enn MinGW. Du kan selvsagt bruke extensions som bare fungerer med MSVC++, men det er jo valgritt. Det bør ses på som en bonus å ha muligheten til å bruke de. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vil Visual C++ funke like bra når jeg skriver C ? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva er det for et spørsmål? Selvfølgelig fungerer Visual C++ like bra selv om du skriver C. Men jeg tror kanskje det var dette svaret du er ute etter: Microsoft 32-Bit C/C++ Optimizing Compiler fungerer like bra for C som for C++. Og ja, den brukes automatisk når du oppretter Win32-prosjekter i Visual Studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå