lokeland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fikk noen UV-katoder i posten ikveld.. Har kobla opp 2 x 30cm og 2 x 20cm.. Men! Det er vel nesten alltid en men.. Den ene 20cm katoden lager et bølgete lys. Hva kan det komme av og er det noe jeg burde ta tak i? Katoden er ikke noe varmere enn de andre. Ser det er selveste lyskilden som lager bølgeeffekten. Senser strømproblemer her.. Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har ikke så mye erfaring med katoder, men jeg vet at katoder trenger "oppvarming" et par minutter... -Inverter som gir ustabil strøm? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 De har stått på en stund. Forresten, reagerer de på magnetisme? Isåfall er hele greia løst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kanskje den er deffekt på en merkelig måte eller så er det meningen at den skal være sånn. Du kan jo utnytte det til å lage kulere effekter en "alle andre". Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De har stått på en stund. Forresten, reagerer de på magnetisme? Isåfall er hele greia løst.. 5712375[/snapback] er vel bare og prøve det;) Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De har stått på en stund. Forresten, reagerer de på magnetisme? Isåfall er hele greia løst.. 5712375[/snapback] er vel bare og prøve det;) 5733867[/snapback] Tenker meg at han har en høyttaler ved siden av! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jupp, pluss en vannpumpe som IKKE er isolert.. Funker forresten greit nå.. =S Merkelige greier, jaja, så lenge de virker som de skal så er jeg fornøyd! Gidder ikke stresse noe med det ennå.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Min UV katode lager en liten skurrete lyd... Litt irriterende lyd, noen som har det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå