Tonickup Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heihei..! holder på å lage en hjemmeside der eg legger ut diverse stuff.. vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk om kva som er bra og kva som kan bli bedre!? link toniqp takker på forhand for svar Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Kommer ikke inn på siden... 5712657[/snapback] hm.. funker fint her... Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jepp funker fint det. Jeg syns logoen er fin, men ansiktet på headeren skiller seg ut, kanskje det er pga. at borderen er lite synlig. Av en eller annen grunn så blir jeg mer fokusert på det svarte området enn det hvite der teksten befinner seg. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jepp funker fint det. Jeg syns logoen er fin, men ansiktet på headeren skiller seg ut, kanskje det er pga. at borderen er lite synlig.Av en eller annen grunn så blir jeg mer fokusert på det svarte området enn det hvite der teksten befinner seg. 5712708[/snapback] jau d kan hende d hadde den uten ansiktet før, sitter egentli å prøver me litt forskjellige for å finne en som passer best mulig Edit: sann nå kan du sjå korleis det er uten... Endret 6. mars 2006 av Tonickup Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Der kom den ja! Fin og grei side dette, men savner en litt mer spennende header Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) har no fått en litt meir blå header.. kommentarer? http://toniqp.moo.no Endret 6. mars 2006 av Tonickup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå