OdinTheGod Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå skal det gammle ut og nytt inn.. Men.. Som oss fleste har jeg en mange USB dupeditter og datter... Greit nok med dem som er mer fast tilkobblet i baken på kassa.. Men vi har vel alle en USB penn, kamera, Portabel HDD eller en eller annen USB ting vi mer eller mindre bruker ofte. Jeg har en masse slikt Men så.. Jeg irriterer meg smågrønn av at de to portene i front alltid er plassert NEDERST på kabinettet? Hvorfor? Og ikke minst.. Noen som har ide til ett kabinett jeg kan kjøpe.. Men USB portene mer... Logiskt plasert? Altså på topp. Kabinettet bør jo da sef være brukervennlig da.. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg ville kjøpt Cooler Master Stacker Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 noen av Thermaltake kabinettene vis ikke alle har plassert usb på toppen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 noen av Thermaltake kabinettene vis ikke alle har plassert usb på toppen 5712541[/snapback] Ja, både Soprano og Tsunami har det, har selv et Soprano kabinett.. Men ville ha gått for et tsunami dream, kabinettet er lett, og bra kvalitet.. Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg ville kjøpt Cooler Master Stacker 5712525[/snapback] Det ville jeg også gjort, egentlig så vil jeg det nå og, men. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7216 Det er heftig kabinett med usporter i topp. Sammen med en firewire-port, en line in og line ut. Har det selv, og er MEGET fornøyd med det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Acase Chameleon sort uten PSU koster kun 295,- og er stilrent sort med 3 x USB, 2 x audio på toppen og helt standard ATX og lett å bygge i . Kjøpte det til PC2 og syns det er kjempe til den prisen , ble veldig overrasket. Flere webshopper inkl netshop bruker det også til sin kampanje PC. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Holder en knapp på CMStacker jeg også...hehe Skikkelig rart siden det er et sånt et som står til modding i stua mi... Han Derre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Thermaltake Tai-Chi har USB på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå